וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאחדות אילת בחרה את מצטייני השנה

הטקס השנתי של התאחדות אילת נערך באולם 'גולדה' בפתח תקווה, ובמסגרתו הוענקו למצטיינות והמצטיינים השנתיים מלגות ופרסים על יכולתם הספורטיבית והישגיהם בזירה הארצית והבינלאומית

טקס השנה של התאחדות אילת. יחצ,
שר התרבות והספורט מיקי זוהר בטקס/יחצ

הטקס השנתי של התאחדות אילת נערך הערב (יום ג') באולם 'גולדה' בפתח תקווה, ובמסגרתו הוענקו למצטיינות והמצטיינים השנתיים מלגות ופרסים על יכולתם הספורטיבית והישגיהם בזירה הארצית והבינלאומית.

האירוע נערך במעמד שר התרבות והספורט החדש, מיקי זוהר, שהגעתו לטקס היא גם ההופעה הפומבית הראשונה שלו מאז מונה לשר. השר נשא שדברים במהלך הטקס, והדגיש את הערכתו לספורטאיות והספורטאים שזכו להישגים במשחקי העולם 2022.

משחקי העולם נחשב לאחד מאירועי הספורט הגדולים בעולם, ומשמש למעשה כמעין אולימפיאדה לענפים שאינם אולימפיים. המשחקים נערכו השנה בקיץ האחרון בברמינגאהם, ארה"ב. ההופעה של המשלחת הישראלית למשחקים הייתה מוצלחת והישגית, כאשר באמתחתם, לא פחות מ-14 מדליות, 7 מתוכן מזהב.

בין המצטיינים שיזכו למלגת מצטיינים מטעם התאחדות אילת, משי רוזנפלד וויקי דבוש (ג'יו ג'יטסו) אור משה, (קיקבוקס) וכן מצטיינות ומצטיינים נוספים.

"שנה בסימן הישגיות, ערכים ושאיפה למצוינות"

מיקי זוהר, שר התרבות והספורט הנכנס, בירך את הספורטאים: "אני שמח להגיע לאירוע השנתי של התאחדות אילת, זו הזדמנות נהדרת להכיר מקרוב את ספורטאיות וספורטאים ישראלים, שעובדים קשה כל השנה ורגעי האושר שלהם מדודים, כיאה לספורטאים הישגיים. חשוב לי שהספורט בארץ יחווה הישגיות והתחדשות. הגעתי לאירוע, הוא כפועל יוצא לגישתי כשר התרבות והספורט, נוכחות, אחריות, ועבודה קשה"

אריק קפלן, נשיא התאחדות אילת, הוסיף: "ראשית, אני רוצה להודות לשר התרבות והספורט החדש על הגעתו לאירוע החשוב, ולאחל לו בהצלחה בתפקיד החדש אליו נכנס זה עתה, הגעתו לטקס מבורכת ומסמלת בעייני את גודל רצונו ואחריותו כלפי הספורט בישראל. האירוע מהווה מבחינתנו סיכום והוקרה לשנה בסימן הישגיות, ערכים ושאיפה למצוינות. עשרות מדליות באליפויות עולם ואירופה, כאשר בקיץ, המשלחת הישראלית למשחקי העולם, חזרה עם 14 מדליות, שהם בהחלט סמל מיוחד לעבודה קשה וחסרת הפשרות של ספורטאינו, שהיו ליבת הטקס. אני משוכנע שהדרך של ההתאחדות תוביל להישגים גם בשנת 2023".

  • עוד באותו נושא:
  • מצטיינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully