וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כמעט נגמר בבית החולים: אגוארו חושף את החגיגות עם מסי

חלוץ העבר הניף את הפרעוש לאחר הזכייה במונדיאל: "הגב שלי כאב, לא יכולתי לעמוד בזה". וגם: "ליאו כעס עלי וביקש שאפסיק לשתות"

בווידאו: חגיגות אליפות גביע העולם בארגנטינה/צילום: רויטרס

מי שלא ממש עקב אחר הענף בשנים האחרונות, יכול היה לחשוד שסרחיו אגוארו כלל לא פרש מכדורגל. עם השריקה לסיום גמר המונדיאל האחרון, פרץ לכר הדשא כוכב העבר של נבחרת ארגנטינה, וחגג עם חבריו את הזכייה כאילו היה אחד מהבועטים בדו-קרב הפנדלים.

בין היתר, הניף "קון" על כתפיו את חברו הטוב ליאונל מסי, וכעת מתברר שזה כמעט נגמר באסון. "הרמתי את השחקן הטוב בעולם", אמר חלוץ העבר בערוץ ה"טוויץ'" שלו. "כמובן שהגב שלי מאוד כאב. כשהרמתי אותו בפעם הראשונה, חשבתי לעצמי, לעזאזל, הוא כבד. בשלב מסוים כבר לא יכולתי לעמוד בזה יותר, אפילו לא יכולתי להסתובב. ידעתי שאם אסתובב, אגמור בבית החולים. ליאו הבין את זה והביט בי, והחלפנו מבטים. 'הכל טוב, אתה אלוף העולם, אבל הגב שלי כואב', אמרתי לו. ואז הוא ירד".

אבל זה לא הכל. מתברר שמסי דאג לחברו, שלא הפסיק לשתות אלכוהול: "שתיתי המון ולא אכלתי. בשלב מסוים ליאו כעס עלי, ואמר לי, 'די, תפסיק'. אבל איך אפשר להפסיק? אנחנו אלופי העולם. הייתי כל כך שמח, הלב שלי היה במקום מושלם".

סרחיו אגוארו מרים על כתפיו את ליאונל מסי עם גביע העולם, ארגנטינה חוגגת זכייה, מונדיאל 2022. רויטרס
אבל הוא לא מתחרט לרגע. אגוארו עם מסי/רויטרס

חלוץ עבר נוסף שהפך מעריץ של מסי הוא כריסטיאן ויירי האיטלקי. "הוא קוסם", אמר אמש. "הוא הארי פוטר של הכדורגל. כשהוא יפרוש, אני הולך לזרוק את הטלוויזיות מהבית. אפסיק לעבוד כפרשן ורק אראה נטפליקס, כי לא יהיה יותר מה לראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully