וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי בשיחה שחשפה הכל: "זה יהיה המשחק האחרון של איביץ'"

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 0:39

המנהל המקצועי בישר לשחקנים שניות לפני המשחק נגד סכנין. זהבי החמיא: "עד השנייה האחרונה איביץ' היה הכי מקצוען שיש"

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על בני סכנין בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

במכבי תל אביב התלבטו ארוכות מתי לספר לשחקנים על הפרידה מוולאדן איביץ'. במשך ימים ארוכים חשבו במועדון מה יהיה הכי נכון לעשות ובסופו של דבר, התקבלה החלטה לעשות זאת רגע לפני פתיחת המשחק הערב נגד בני סכנין בגביע המדינה (שלישי, 0:5 למכבי תל אביב).

שניות לפני שהשחקנים עלו לכר הדשא, כינס אותם המנהל המקצועי ברק יצחקי בסמוך לחדר ההלבשה בבלומפילד ואמר להם בנוכחות איביץ' והצוות שלו: "הרבה ימים אתם חיים את זה שהמאמן שלנו עשוי לעזוב ודווקא עכשיו זה הזמן לספר לכם שזה יהיה המשחק האחרון של ולאדן כמאמן הקבוצה".

שחקנים בקבוצה העריכו ב-10 הימים האחרונים שאיביץ' עוזב, אבל עד שיצחקי כינס אותם, הם עוד האמינו שיכול להיות שינוי. יצחקי המשיך ואמר: "אנחנו ניצבים הערב בפני משימה חשובה לא פחות מהליגה. אני סומך על כל אחד כאן. אני חושב שיש לנו את השחקנים הכי טובים, את הסגל הכי טוב שאפשר היה לקבץ ודווקא על רקע זה שאני בא ומספר לכם עכשיו את מה שקורה, אני רוצה שתעלו לדשא ותתנו את כל מה שיש לכם למען המועדון הזה. למען מכבי תל אביב".

יצחקי סיים במילים הללו: "כמו שיש מאמן שהערב עוזב אותנו, יש מאמן אחר שיושב עכשיו בבית ורואה כל אחד מכם ומה שהוא ייתן במשחק הזה על כר הדשא".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. אריאל שלום
נפרד עם ניצחון קליל. איביץ'/אריאל שלום

על המגרש מכבי תל אביב הביסה את בני סכנין 0:5. ערן זהבי פתח בחגיגה (10) עם בעיטה חופשית, אוסקר גלוך הפגיז (29) וקבע 0:3 עם הקפצה נפלאה (39). בדקה ה-45 ספג עבירה קשה ממוחמד עוואד שהורחק, נאנק מכאבים והעביר את יושבי בלומפילד לא מעט רגעי חרדה, אך הוא עלה למחצית השנייה וראה את זהבי משלים צמד בעצמו (61). את הדובדבן על הקצפת הניח אבי ריקן (72), שקבע את תוצאת הסיום.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

זהבי אמר בסיום: "סכנין קבוצה עיקשת, טובה, אבל הבקענו את השער הראשון והשני מוקדם, וההבדל בין היום והמשחק נגד קרית שמונה הוא ניצול מצבים והבקעת שערים. אני מאוד שמח על איך שנראינו היום ואנחנו רוצים להמשיך ככה. הכי חשוב שעברנו שלב".

על איביץ': "ידענו על זה בזמן האחרון, זה אמנם לא היה רשמי אבל אנחנו לא נאיבים וטפשים. דברים מגיעים אלינו. ניסינו להשתדל לא להתייחס לזה יותר מדי. אני רוצה להגיד משהו אחד - גם לשחקנים וגם למאמן מגיעה מילה טובה. עד השנייה האחרונה איביץ' היה הכי מקצוען שיש ודרש מהשחקנים ומעצמו בכל אימון ובכל משחק את הכי טוב. אני מאוד מכבד את זה".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. אריאל שלום
הערכה למאמן העוזב. זהבי/אריאל שלום

החלוץ המשיך: "בכדורגל דברים יכולים לקרות מחלון לחלון, שחקנים ומאמנים באים והולכים. אנחנו מייצגים מועדון מאוד גדול, וצריכים לעשות את העבודה. אני מקווה שלשני הצדדים זה יהיה טוב. קשה להגיד אכזבה, אני יודע איך הדברים עובדים, לפעמים מקבלים הצעות ומעמידים אותך במבחנים שמאוד קשה לעמוד בהם. ולאדן החליט לעזוב וצריך לכבד אותו. יהיה פה מאמן חדש, לא נישאר בלי מאמן, אני מאמין שיודיע עליו ביום-יומיים הקרובים".

על הנבחרת אמר זהבי: "אני לא חושב רחוק מדי, יש עוד הרבה מאוד זמן עד משחקי הנבחרת. זה בסוף מרץ אם אני לא טועה. אני אף פעם לא סוגר שום דלת, אבל העקרונות שלי כמקצוען זה הדברים הכי חשובים לי לאורך הקריירה. קשה לי מאוד לבוא ולשנות אותם בגילי המתקדם. נבחרת ישראל היא פריבילגיה, היא מעל הכל, בואו נראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully