וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרים סיבוב: הפועל תל אביב מארחת את נס ציונה

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 20:14

משחק השלמה מהמחזור השלישי (ד', 18:55): אחרי התבוסה הקשה בהרצליה וההתנהלות מול ג'ייקובן בראון יארחו האדומים את הקבוצה של אלעד חסין. בראון נשאר בסגל, הורד לא יתלבש בשנית

תקציר: פרומיתאס - הפועל תל אביב 100:83/ספורט1

משחקי הסיבוב הראשון בליגת העל יינעלו מחר (רביעי, 18:55) באופן רשמי עם משחק ההשלמה מהמחזור השלישי בו תארח הפועל תל אביב השנייה בטבלה את הרביעית ערב המשחק עירוני נס ציונה.

הפועל תל אביב מגיעה למשחק אחרי התבוסה הקשה שספגה במוצאי שבת במשחק ההשלמה נגד בני הרצליה, תבוסה שעלתה לה במקום הראשון בטבלה. אם ההפסד לא הספיק לקבוצה של דני פרנקו, הגיעה התקרית עם ג'ייקוובן בראון שסירב לעלות במהלך הרבע הרביעי למשחק וספג נזיפה קשה על הפרקט מהיושב ראש רמי כהן. בהפועל מאמינים כי התבוסה שספגו מהרצליה תחלחל לפרקט ומקווים שהשחקנים ישאבו ממנה את הצד החיובי ויבואו להילחם נגד נס ציונה. פרנקו בחר לא לעשות שינוי בסגל לקראת המשחק כשג'יילן הורד לא יתלבש.

ג'ייקובן בראון הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נותר בסגל. בראון/ברני ארדוב

כמו הפועל תל אביב גם עירוני נס ציונה מגיעה למשחק בתחושה לא טובה. הקבוצה של אלעד חסין הפסידה ביום ראשון להפועל גליל עליון אחרי הארכה, במה שהיה הפסד הליגה השני של הכתומים ברציפות והשלישי מארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. בנס ציונה יודעים שעיקר הבעיה במשחקים האחרונים היה בצד ההגנתי והם יהיו חייבים להעלות רמה מול קבוצה מוכשרת כמו הפועל תל אביב. תומר לוינסון שנעדר מהמשחק הקודם בשל פציעה עשוי לשוב לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully