וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "אם נזלזל בהפועל פתח תקוה, ניענש ונבכה על זה"

מאמן בני ריינה דרוך לקראת שמינית גמר הגביע (רביעי, 20:00), חלאיילה יחליף את שלומי אזולאי, אבו ניל יפתח בין הקורות. שלושה פצועים אצל האורחת, שרוצה רבע גמר ראשון מאז 2004/05

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.1/ספורט1

בני ריינה

לאחר שלא ניצחה בששת משחקי הליגה האחרונים שלה, תארח מחר (רביעי, 20:00) בני ריינה את הפועל פתח תקוה מהמקום הרביעי בליגה הלאומית, במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. לצד ההכנות למשחק, בריינה דיברו ביומיים האחרונים בעיקר על התיקו הדרמטי נגד הפועל חדרה ביום ראשון. "חלק מאיתנו עדין לא התאושש מהמכה שקיבלנו", אמר גורם במועדון. "להוביל 0:2 בתוספת זמן ולא לנצח? זה תיקו שהוא כמו הפסד, ספגנו סטירת לחי גדולה וכולם כאן מקווים שלא תהיה לזה השפעה על המשך הדרך בליגה".

"אמנם מדובר בקבוצה מהליגה הלאומית, אבל זו קבוצה שנמצאת במומנטום טוב", אמר המאמן שרון מימר לקראת המשחק. "זאת קבוצת צמרת, יש שם הרבה שחקנים מנוסים. משחק קל זה בטוח לא יהיה. אנחנו מאוד רוצים לעבור שלב, אבל נצטרך לבוא בגישה טובה, עם אנרגיות חיוביות. אסור לנו לזלזל לשנייה, כי אם נזלזל, ניענש ונבכה על זה".

ריינה תחסר מחר את החלוץ שלומי אזולאי, ששוב מתח את שריר הירך האחורי וכן את הבלם סמביניה והקיצוני מופלאח שלאעטה המוצהבים. גם השוער אריק ינקו יקבל מנוחה ושוער המשנה מוחמד אבו ניל, יפתח במקומו. ניר ברדע ישחק לצידו של לוקאס שפנדלהופר, בהגנה, כאשר גם דולב אזרואל יקבל הזדמנות ויפתח כמגן שמאלי. אוסמה חלאיילה ישוב להרכב על חשבונו של שלומי אזולאי.

הרכב משוער: מוחמד אבו ניל, נאעל חוטבא, לוקאס שפנדלהופר, ניר ברדע, דולב אזרואל, אלכסנדר נויוק, יניב בריק, ריצ'רד בואטנג, אחמד עאבד, לואי חלף, אוסמה חלאיילה.

אוסמה חלאיילה, שחקן בני ריינה. ברני ארדוב
יפתח בחוד. אוסמה חלאיילה/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה

אחרי ריצה יפה בליגה שבעזרתה צימקה את הפער מהכרטיסים לליגת העל לנקודה בלבד, הפועל פתח תקוה רוצה לעשות דרך גם בגביע המדינה ולהעפיל לרבע הגמר לראשונה מאז 2004/05. את בני ריינה פגשו המלאבסים שלוש פעמים בעונה שעברה, כשהראשון הסתיים בתיקו ובשני הבאים ניצחה.

בר נאווי, שתפס את עמדת הכנף הימנית והצטיין במשחקים האחרונים, ייעדר בגלל פציעה ואת מקומו צפוי לתפוס אופק אושר. אופק פישלר עדיין לא כשיר לגמרי אחרי פציעה וגם אוהד רבינוביץ' יחסר לעופר טסלפפה.

הרכב משוער: עומר כץ, אופק אושר, מתן פלג, מתן גושה, ג'ימי אלכסיס, דרור ניר, רם לוי, ניב ברקוביץ', עידו דוידוב, רז שטיין, עידן שמש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דרור ניר, שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
הפועל פתח תקוה תמשיך במומנטום? דרור ניר/דני מרון

שלב שמינית גמר גביע המדינה יגיע לסיומו ביום חמישי (19:30), כשהפועל עפולה תארח את הפועל כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully