וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 17 תובע את מוראנט: "הכה אותי". הכוכב טוען להגנה עצמית

ב-TMZ נחשף כי שחקן ממפיס גריזליס תקף קטין במהלך משחק בעיר טנסי בפגרת הקיץ. התיק נגד הכדורסלן נסגר, אך הוא בכל זאת יתייצב בבית המשפט

דונובן מיטשל חוגג את משחק 71 הנקודות שלו נגד שיקגו/מתוך הטוויטר הרשמי של קליבלנד קאבלירס

ג'ה מוראנט, כוכב ממפיס גריזליס, נתבע לפני כארבעה חודשים על ידי קטין שטוען כי הותקף על ידי הכדורסלן בחודש יולי האחרון בעת משחק כדורסל במקום שבבעלותו של מוראנט בעיר טנסי, כך פורסם הבוקר (שלישי) באתר TMZ.

התיק נגד כוכב הכדורסל אמנם נסגר לאחרונה, אבל על פי הרישומים במשטרת טנסי שהגיעו לידי מערכת TMZ, הנער בן ה-17 סיפר לחוקרים כי הוא שיחק כדורסל עם מוראנט, עד שעימות מילולי שפרץ ביניהם התלהט לכדי אלימות פיזית - כאשר לטענת הקטין מוראנט זרק "בטעות" את הכדור לפניו. מיד לאחר מכן ניגש אליו מוראנט, הניח את סנטרו על כתפו ושאל אדם נוסף שהיה איתם "האם עליי לעשות לו את זה?", ועוד לפני שנשמעה תגובה כוכב הכדורסל הכה אותו באגרוף והפיל אותו לרצפה.

ג'ה מוראנט ממפיס. רויטרס
התיק נסגר, אבל תביעה הוגשה נגדו. מוראנט/רויטרס

לאחר מכן, כך טען הצעיר, הוא הוכה על ידי אדם נוסף שהיה במקום והצטרף למוראנט שלא איפשר לו לקום מהקרקע. חוקרי המשטרה ציינו בדו"ח כי אכן הנער סבל ממכות ומנפיחות בראשו.

עוד על פי הפרסום ב-TMZ, מוראנט לא הכחיש שהכה את הנער, אולם הבהיר שפעל מתוך הגנה עצמית מכיוון שהנער זרק לעברו את הכדור ולאחר מכן "החל להתקרב אליו כאילו הוא רוצה להילחם". מוראנט גם אישר מעורבות של אדם נוסף בקטטה והוסיף כי הנער "איים שישרוף את ביתו" ובכך גרם לחשש בקרבו ובקרב משפחתו.

לאחר מספר שבועות של חקירה, התובע המחוזי בחר שלא להעמיד את מוראנט לדין והתיק נסגר, אולם כן הוגשה תביעה נגד מוראנט וחברו דבונטה פאק כשבשלב זה לא ברור מהן דרישות התובע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully