וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פנאתינייקוס סימנה את סבע", "רפאלוב רוצה להישאר באנדרלכט"

אם לא תצליח לצרף את קשר לודוגורץ, תהיה מוכנה פאו לשלם לישראלי 700 אלף יורו לעונה. הקשר הוותיק רוצה להישאר בקבוצתו הבלגית גם אחרי הפרישה

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.1/ספורט1

האם דיא סבע יגיע בסופו של דבר ליוון? בתקשורת היוונית טוענים שפנאתינייקוס, מוליכת הליגה המקומית, סימנה את הקשר בן ה-30, ועשויה להגיש לו הצעה בקרוב בהתאם להתפתחויות עם שחקן אחר שאיתו היא נמצאת במשא ומתן.

המועמד המועדף על פאו הוא קאולי, קשרה הברזילאי של לודוגורץ, אבל אם המשא ומתן איתו לא יצלח, הם ינסו להחתים את סבע. על פי הדיווחים ביוון, פאו מוכנה להציע לסבע שכר עונתי של כ-700 אלף יורו. בטורקיה כבר דווח שסבע סיכם את תנאיו בשורות איופספור, מוליכת ליגת המשנה, אולם סבע וסוכנו הכחישו.

"אני מעדיף שלא לדבר על היעד הבא שלי", אמר סבע השבוע במסיבת עיתונאים בה הודיע על עזיבת סיבאספור. כשנשאל האם יישאר בטורקיה, השיב: "זו מסיבת עיתונאים כדי להיפרד, הגעתי כדי להודות לכולם. צר לי שאני עוזב, הסיבה היא לא כסף, אלא משפחתית. חתמתי לשנה, עם סעיף שחרור של 250 אלף דולר. הסיבה היא שאני עוזב היא לא בגלל סיבאספור, פשוט אין כאן בית ספר בינלאומי, בני הבכור הולך לכיתה א' ולא דובר טורקית, זו הסיבה היחידה".

דיא סבע שחקן סיבאספור לפני מיקאל טירפאן שחקן קסימפאשה. BSR Agency, GettyImages
מחפש את היעד הבא. סבע/GettyImages, BSR Agency

ישראלי נוסף שעתידו עדיין לוט בערפל הוא ליאור רפאלוב. בבלגיה דווח השבוע שהקשר בן ה-37 שחוזהו יסתיים בקיץ עתיד לעזוב את אנדרלכט, ומבוקש בין היתר במכבי חיפה וב-MLS. עם זאת, לפי דיווח מהיום (שלישי), רפאלוב ומשפחתו מעדיפים להישאר באנדרלכט: "הם רוצים להמשיך לחיות בבלגיה, וליאור מקווה לקבל תפקיד ניהולי באנדרלכט לאחר הפרישה". לפי אותו דיווח, גם אנדרלכט חפצה באפשרות הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully