וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי את החלום": שינוי הגישה של קליי תומפסון בדרך למשחק הקאמבק האמיתי

מתנזר מהרשתות החברתיות, מחבק את הרגע: שנה אחרי ששב למגרשים מהפציעות הקשות, הצלף של גולדן סטייט חוזר להפגיז ועונה למבקרים: "אני עדיין שחקן גדול"

דונובן מיטשל חוגג את משחק 71 הנקודות שלו נגד שיקגו/מתוך הטוויטר הרשמי של קליבלנד קאבלירס

בעוד שישה ימים יציין קליי תומפסון את יום השנה לחזרה שלו למגרשים. עצם הקאמבק שלו, אחרי שתי פציעות קשות שהשביתו אותו למשך שנתיים וחצי, לא היה מובן מאליו כלל וכלל, אבל משחק כמו זה שהיו לו הלילה (בין שני לשלישי) היה שווה הכל, כנראה. 54 נקודות ו-10 שלשות היו לתומפסון בניצחון 141:143 של גולדן סטייט על אטלנטה, במשחק שהזכיר את תומפסון הקטלני של לפני הפציעות.

זו הייתה הפעם הראשונה שתומפסון מגיע ל-50 נקודות או יותר מאז שחזר למגרשים, והמשחק הזה היה המשך ישיר לתקופה האחרונה של השוטינג גארד המצוין, שלאט לאט חוזר לעצמו. בארבעת המשחקים האחרונים הוא קלע 24, 29, 31 ו-54 נקודות, ומתחילת דצמבר הוא עומד על ממוצעים של 22.5 נקודות למשחק.

לשדרוג של תומפסון יש גם סיבות מקצועיות ברורות, כשההיעדרות של סטף קרי הפצוע מחייבת אותו ליזום ולקחת על עצמו יותר בהתקפה, אבל יש לכך גם סיבות שלא קשורות לתפקודו על המגרש. כך, למשל, תומפסון החליט להתנזר לאחרונה מרשתות חברתיות, או לפחות להגביל בצורה משמעותית את השימוש בהן, כדי להימנע מתגובות ארסיות נגדו שבעבר היו "מרתיחות אותי", הוא שהוא עצמו מגדיר.

קליי תומפסון, גולדן סטייט וווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
כמו פעם. קליי/GettyImages, Ezra Shaw

"חלמתי לחזור ללילות הגדולים האלה, ולהוכיח שאני עדיין שחקן גדול לכל מי שטוען אחרת", הוא אומר, ומספר שאימץ גישה שונה לחיים, ולקריירה. "בזמן שהייתי בחוץ הבנתי כמה המקום שהגעתי אליו בקריירה לא מובן מאליו. לשחק ב-NBA, ללבוש את המדים האלה, לשחקן בקבוצה היסטורית, לעלות למגרש בתור אלוף. אתה לומד להעריך את הדברים האלה. נשארה רק עונה אחת בחוזה שלי, ואני פשוט רוצה לנצל כל כרגע, ולא לחשוב יותר מדי, לזכור שאני חי את החלום. אם אזכור את זה, הלילות הגדולים האלה, כמו המשחק הזה, כבר יבואו מעצמם".

תומפסון מוסיף שמשחק כזה, אחרי הפציעות שעבר הוא "הישג אדיר עבורי. פגשתי את דומיניק ווילקינס לפני המשחק ואמרתי לו שהוא נתן לי השראה. הוא חזר מפציעת אכילס כמוני, אחרי עשור ב-NBA. כשחשבתי עליו, זה דחף אותי. עברתי ימים קשים, לא ידעתי אם זה אחזור אי פעם לחוש את התחושות האלה, אז אני כבר לא לוקח שום דבר כמובן מאליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully