וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם קלופ מבין שזו כבר בעיה: החמצות הענק של דרווין נונייס

האורוגוואי לא כבש גם מול ברנטפורד על אף שניצב לבדו מול שער ריק, ואחרי ההפסד המשפיל הודה מאמן ליברפול: "הטכניקה שלו יכולה להיות טובה יותר"

תקציר: ברנטפורד - ליברפול 1:3/ספורט1

ליברפול לא מאמינה שזה קורה לה. אחרי שני ניצחונות רצופים מאז חזרת הפרמיירליג מפגרת המונדיאל, אתמול (שני) היא ספגה השפלה נוספת כשנכנעה 3:1 לברנטפורד - ובמקום להתקרב מרחק נקודה מהמקום הרביעי, היא יכולה לסיים את המחזור ה-19 כשהיא שוב במרחק שבע נקודות מהכרטיס שמוביל בתום העונה לליגת האלופות.

ההגנה של ליברפול התפרקה אתמול לרסיסים וזאת על אף שהמארחת חסרה את הכוכב הבלתי מעורער שלה איבן טוני, אבל קשה להתעלם מהעובדה שהמייטירדס הגיעו להזדמנויות פז והיו ראויים לעלות יתרון מוקדם, אלא ששוב היה זה דרווין נונייס שרשם החמצת ענק. אחרי שכשל גם עם נבחרת אורוגוואי במונדיאל בקטאר, החלוץ שנרכש מבנפיקה בקיץ תמורת 100 מיליון יורו כבר הולך והופך ל"סמל הכישלון" של ליברפול ויורגן קלופ העונה, כפי שהגדירו זאת אוהדי הקבוצה ברשתות החברתיות.

דרווין נונייס, שחקן ליברפול. רויטרס
במקום יתרון מוקדם, השפלה נוספת לליברפול. נונייס מחמיץ/רויטרס

נונייס בן ה-23 נרכש בסכום עתק אחרי עונת שיא בה כבש 34 שערים ב-41 משחקים בכל המסגרות בבנפיקה, וגם העונה מספריו סבירים בסך הכל - כבש חמישה שערי פרמיירליג ובישל שניים נוספים ב-13 הופעות, בליגת האלופות כבש שלושה שערים בשישה משחקים - אבל אתמול הצליח לזעזע את הממלכה, וממש לא בפעם הראשונה, כשב-0:0 כבר עקף את השוער דויד ראיה, אבל לא הצליח לגלגל את הכדור לרשת.

הבלם בן מי אמנם עמד על הקו ומנע שער, אבל זו כנראה ההחמצה הכי גדולה של נונייס העונה ולה קדמו עוד רבות שדומות לה וקשות לא פחות. על פי "אופטה", חברת האנליזה והסטטיסטיקה אשר מספקת נתונים רשמיים גם לפרמיירליג, נונייס הוא השחקן שהחמיץ העונה הכי הרבה "מצבים גדולים" - לא פחות מ-15 ניסיונות הבקעה ממצבים שמהם היה צריך להבקיע, בהתאם לנתוני וניתוחי החברה. לצורך ההשוואה, ארלינג הולאנד שהבקיע 21 שערים ושובר את כל השיאים, החמיץ תשעה מצבים שנחשבים גדולים על פי הניתוח.

בסך הכל הגיע נונייס ל-19 "מצבים גדולים" העונה, משמע שניצל ארבעה בלבד מתוכם. גם מול לסטר ביום שישי הוא לא הצליח להבקיע מעמדה נוחה באחד על אחד, רק שלמזלו הכדור שבעט לקורה נכנס לשער בדרך לא דרך על ידי בלם השועלים ואוט פאס. אגב, מוחמד סלאח מדורג שני בליגה עם 12 "החמצות גדולות", כאמור בהתאם לנתוני חברת אופטה, אך כבש שבעה שערים והוסיף ארבעה בישולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
תקציר: ברנטפורד - ליברפול 1:3. ספורט 1
גם זה לא נכנס. נונייס מול ברנטפורד/ספורט 1

כשקלופ נשאל אתמול אחרי ההפסד לברנטפורד על הופעה בעייתית נוספת מצד נונייס, השיב: "היינו צריכים להוביל 0:2 בדקה בה ספגנו את השער הראשון. דרווין וקוסטס (צימיקס) הגיעו למצבים אדירים, היו דיי לבד מול השער ולא כבשו. טכניקת הבעיטה של דרווין יכולה להיות טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully