וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמח שילדים על הרצף יכולים לשחק כדורגל. לבן שלי לא הייתה אפשרות כזאת"

שחקני הפועל ת"א ומאמן נבחרת הנוער של ישראל אופיר חיים הגיעו לטורניר מיוחד של שחקני הכדורגל "שווים ניצחון" בתל אביב. חיים בפתיחת הטורניר: "תזכרו שאתם טובים כמו כל אחד ואפילו יותר, ואני מאחל לכם הצלחה גדולה על המגרש וגם מחוצה לו"

אופיר חיים. שער שוויון,
אופיר חיים/שער שוויון

היום (שני) התקיים במתחם חודורוב בת"א טורניר פתיחת השנה של תוכנית "שווים ניצחון" מטעם עמותת "שער שוויון" - תוכנית כדורגל והעצמה לנערים על הרצף האוטיסטי. בטורניר לקחו חלק נציגי ההתאחדות לכדורגל מר זיו סולומון - מנהל אחריות חברתית ומאמן נבחרת הנוער של ישראל, אופיר חיים - בעצמו אב לילד עם אוטיזם ושחקני הפועל ת"א - דוד קלטינס והישאם לאיוס.

בטורניר שיחקו למעלה מ-100 ילדים וילדות ממחוז המרכז - תל אביב, חולון, בת ים ועוד, אחת מהם היא הילה בן צבי - שחקנית כדורגל על הרצף האוטיסטי. הילה מספרת על החוויה לשחק כדורגל ברמה מקצועית:"הפעילויות בעמותה שונות מכל מה שהכרתי ומאיך שהתאמנתי בעבר. אני משחקת בקבוצות עם ילדים כמוני ואני מרגישה ביטחון עצמי גבוה, מלמדים אותנו שהדרך חשובה יותר מהניצחון".

הישאם לאיוס: "כיף להיות כאן באירוע ולשמח את הנערים החמודים האלה. זה כבוד גדול בשבילי להיות מודל לחיקוי ולהיות במקום שאני יכול בו לעשות למען החברה והקהילה. אני מודה למועדון שלי, הפועל תל אביב - ולעמותת שער שוויון, על ההזדמנות הנפלאה".

דוד קלטינס: "את עמותת שער שוויון אני מכיר כבר מספר שנים, והגעתי בעבר לטורניר דומה של ילדים בירושלים. זו תמיד זכות להיות כאן בשביל אלה שרואים בנו דוגמה, לדבר איתם ולשחק איתם, ובעיניי זה חלק בלתי נפרד מהמחויבות שלנו כשחקני כדורגל וגם כבני אדם. אני שמח שהמועדון שלנו מארח את האירוע ומאפשר לנו להיות יותר מעורבים בקהילה שלנו".

לירן ג'רסי. עדי פרץ,
לירן ג'רסי/עדי פרץ

לירן ג'רסי, מנכ"ל ומייסד "שער שוויון": "תוכנית "שווים ניצחון" שמה דגש על שילוב ילדים עם צרכים מיוחדים בכדורגל הישראלי. מדובר בקבוצות כדורגל לנערים עם צרכים מיוחדים שמשחקים באופן מקצועי. בין הנערים נוצר חיבור מיוחד המתבטא על מגרש הכדורגל ומייצר חוויה משותפת ותחושת מסוגלות ושייכות. אנו גאים בשחקנים ובשחקניות הצעירים שלנו משחקים כדורגל בהנאה גדולה ובצורה הוגנת וחברית ותורמים להתפתחות העתידית של ענף הכדורגל גם באוכלוסיות המיוחדות. אני מבטיח שאנחנו נמשיך להנגיש את עולם הכדורגל לכל קבוצה באוכלוסייה שרק תחפוץ בו, שכן מדובר בכלי עם יכולות אדירות לצמצום פערים ושוויון חברתי."

מנהל האחריות החברתית של ההתאחדות לכדורגל, זיו סולומון: "ההתאחדות לכדורגל רואה את ערך השילוב החברתי כערך עליון וזה הנושא הראשי שבו נתמקד בשנתיים הקרובות במסגרת האחריות החברתית.
אנו רואים בספורט בכלל ובכדורגל בפרט גשר המאפשר לצלוח אתגרים גדולים ומשוכנעים כי לכל אחד ואחת יש מקום על כר הדשא"

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully