וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לדשא: סבסטיאן האלר הצטרף לאימוני דורטמונד אחרי כחצי שנה

החלוץ מחוף השנהב, שאובחן בקיץ עם גידול באחד מאשכיו והבריא, התייצב למבדקים הרפואיים וייצא עם הקבוצה למחנה אימונים בספרד לקראת חזרת הבונדסליגה: "סוף סוף, זה לא היה קל"

תקציר: ברנטפורד - ליברפול 1:3/ספורט1

כחצי שנה אחרי שסבסטיאן האלר עבר סדרת בדיקות והתגלה גידול באחד מאשכיו, היום (שני) החלוץ בן ה-28 של בורוסיה דורטמונד עשה צעד משמעותי ראשון לקראת החזרה למגרשי הכדורגל, כאשר התייצב למבדקים הרפואיים שעורכת בורוסיה דורטמונד לקראת החזרה מפגרת המונדיאל והחורף.

האלר, שהבריא מהמחלה הארורה, למעשה התייצב לראשונה לאימון קל ולמבדקים רפואיים יחד עם כל חבריו לקבוצה, דבר שלא יכול היה לעשות מאז האבחון בחודש יולי. כזכור, בקיץ בורוסיה דורטמונד השקיעה כ-35 מיליון יורו ברכישתו מאייאקס כדי שיוכל לרשת את ארלינג הולאנד שנמכר למנצ'סטר סיטי.

האלר עבר דרך ארוכה עד ששב היום לאימונים, שכללה שני ניתוחים וטיפולי כימותרפיה. לשמחת כולם, לאחרונה החלוץ מחוף השנהב הבריא, קיבל מהרופאים אישור לשוב לאימונים והיום הצטרף לחבריו לראשונה אחרי כחצי שנה, כשערך מבדקים רפואיים ואימון קל עם הקבוצה לקראת חזרת הליגה הגרמנית מפגרת מונדיאל וחורף.

"סוף סוף אני חוזר", אמר האלר בסרטון וידאו קצר שפורסם ברשתות החברתיות, "זה לא היה פשוט, אבל עם התמיכה שזכיתי לה מכם זה בהחלט היה קל יותר. אני שמח שכעת נוכל להתראות שוב". האלר צפוי לצאת עם בורוסיה דורטמונד למחנה אימונים בספרד שיחל בסוף השבוע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

המנהל המקצועי סבסטיאן קל אמר היום: "הוא מאוד רוצה לחזור להיות איתנו ולהתאמן שוב, ואנחנו מצפים לכך שהוא יהיה איתנו. זה מאוד משמח את כולם שהוא חוזר - אנחנו נתנו לו את כל התמיכה שיכולנו, אבל הכי חשוב זה שהוא עשה את העבודה בשביל לעזור לעצמו. הוא עבר תקופה לא קלה ויכול להיות מאוד גאה בעצמו".

אגב, מי שעוד אמור לשוב כעת לאימוני בורוסיה דורטמונד הוא מרקו רויס, שהתאושש מפציעה בקרסול שהשביתה אותו בחודשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully