וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעיד בסול: "יובל אשכנזי? סירב להצעה שלנו, הוא לא בא בחשבון"

בעלי מכבי בני ריינה התראיין ב-103FM וסיפר על הפנייה לקשר מכבי נתניה: "מאמין שהחיים הם כמו רכבת - או שמספיקים לעלות על הרכבת בזמן, או שנשארים במקום"

תקציר ה-2:2 הדרמטי של הפועל חדרה מול מכבי בני ריינה/ספורט1

מכבי בני ריינה עלתה ליתרון כפול מול עשרה שחקני הפועל חדרה שתי דקות בתוך תוספת הזמן, אבל במשחק מטורף ולמרות החיסרון המספרי בו הייתה המארחת, המפגש הוכרע בחלוקת נקודות אחרי שגוטליב וחן כבשו בהתאמה בדקות 90+4 ו-90+6, קבעו 2:2 והותירו את העולה מהלאומית בקיץ עם שלושה ניצחנוות בלבד בליגת העל.

הבעלים של מכבי בני ריינה סעיד בסול התראיין הערב (שני) בתכנית הספורט ב-103FM אמר: "זה קורה בכדורגל, אין מה לעשות. בכדורגל קבוצות גם חוזרות מ-3:0 ל-3:3. יכולנו לרדת במחצית ביתרון 0:3 ובמחצית השנייה אמור היה להיגמר 0:4, אבל ירדנו ב-2:2. על כל נקודה שאתה מפסיד אתה יכול להצטער בעתיד, אבל אנחנו נמשיך הלאה, אין מה לעשות. אנחנו נלמד ממה שקרה אתמול ונשתדל להסיק מסקנות ולהפיק לקחים".

בעלי מכבי בני ריינה סעיד בסול. ברני ארדוב
"באותה הטבלה עם מכבי חיפה, מכבי ת"א והפועל ב"ש". בסול/ברני ארדוב

בסול גם סיפר על התכניות לחזק את הסגל בינואר: "אנחנו אמורים לחזק את הקבוצה בשלושה שחקנים. החתמנו את מרמרטיני שאמור לנחות מחר בבוקר בארץ. אנחנו מנסים להחתים עוד שני שחקנים ישראלים".

על מועמדות יובל אשכנזי: "פעם יכול היה לבוא בחשבון, היום לא - הצענו לו אז והוא לא הסכים. אני מאמין שהחיים הם כמו רכבת - או שמספיקים לעלות על הרכבת בזמן, או שנשארים במקום. עכשיו ראיתי שכנראה אני הרווחתי והוא הרוויח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully