וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדול יותר, מהיר יותר: מרוץ אור יהודה ה-11 יתקיים ב-10 בפברואר

אחרי שבשנה שעברה השתתפו כ-3,000 רצים, בעיריית אור יהודה צופים לגידול. המרוץ יתקיים ב-4 מקצים, ביניהם מקצה ל-2 קילומטרים על שמה של הדר כהן ז"ל. ליאת שוחט, ראש העיר: "צפויים גם השנה לרגעים בלתי נשכחים באירוע הספורטיבי החשוב הזה"

מרוץ אור יהודה. סטודיו ישראל,
מרוץ אור יהודה בשנה שעברה/סטודיו ישראל

מרוץ אור יהודה ה-11, שיתקיים ב-10 בפברואר השנה, עתיד להיות גדול יותר ובעיקר מרתק יותר. אחרי שבשנה שעברה לקחו חלק באירוע הספורט הגדול של העיר כ-3,000 רצים, בעיריית אור יהודה מכוונים השנה להמשיך ולהתרחב. המרוץ יתקיים בין השעות 6:00 בבוקר ועד 9:00 והוא יכלול ארבעה מקצים: מקצה לחמישה קילומטרים והוא יוזנק בשעה 7:00 בדיוק. רבע שעה לאחר מכן יוזנק המקצה לעשרה קילומטרים.

המקצה העממי לשני קילומטרים יתקיים לזכרה של לוחמת מג"ב, הדר כהן הי"ד, והוא יוזנק בשעה 8:30 יחד עם בני משפחתה של הדר, ההורים עופר וסיגל והאחים מור וירין. מקצה זה יכלול גם את חיילי פלוגת הדר, הפלוגה הקרויה על שמה, וכן ייקחו בו חלק גם תלמידי בתי הספר בעיר, מורים, הורים ותושבים. המקצה האחרון (בשעה 8:35) יהיה מרגש במיוחד ל-300 מטר והוא יוקדש למשפחות עם צרכים מיוחדים.

"מרוץ אור יהודה הוא אחד המרוצים האיכותיים ביותר בישראל", מציינת ראש העיר, ליאת שוחט. "גם השנה, על רקע שלל עבודות התשתית המתקיימות ברחבי העיר, המרוץ יתקיים במסלול מעט שונה, אך דאגנו לכך שיינתן מענה הולם ואיכותי לרצים. אין לי ספק שגם השנה אנו צפויים לרגעים בלתי נשכחים ואני שמחה שעוד ועוד רצים מתוודעים לאירוע, נחשפים לעיר הנפלאה שלנו וזוכים לקחת חלק בחוויה אדירה". את האירוע מפיקה כמדי שנה מחלקת הספורט ב"נפגשים" מרכזים קהילתיים בראשותו של דיאגו לוונסון.

ליאת שוחט - ראש העיר אור יהודה. צילום: ראובן קופיצ'ינסקי, אתר רשמי
ראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט/אתר רשמי, צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

עופר כהן, אביה של הדר כהן שירוץ עם משפחתו את המקצה לשני קילומטרים, מוסיף: "מרוץ אור יהודה שובר שיאים משנה לשנה וההתרגשות אף פעם לא נגמרת. שבע שנים עברו מאז מותה של בתנו הדר, לוחמת מג"ב האמיצה שהגנה על חברתה ושילמה בחייה. יחד עם פלוגת הדר, תלמידי העיר והתושבים הרבים נרוץ לזכרה. אני מודה לעירייה ולעומדת בראשה על ההנצחה הכל כך חשובה הזו".

במהלך שעות המרוץ ייסגרו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים: אליהו סעדון, יהדות קנדה, העבודה, המלאכה, החרושת, אריאל שרון, בן פורת ויחזקאל קזז. כל הרחובות ייפתחו בהדרגה לפי התקדמות המרוץ. כמו כן, לא תתאפשר נסיעת רכבים ברחובות הללו בזמן המרוץ. ביום המרוץ לא יינתנו דוחות חנייה בכחול-לבן עד השעה 9:00 בבוקר. את המרוץ מבצעת מחלקת הספורט ב"נפגשים" מרכזים קהילתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • אור יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully