וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין שב לסגל מכבי תל אביב נגד הפועל חיפה, גם בראון נרשם

2.1.2023 / 19:00

משחק השלמה מהמחזור ה-3 (שלישי, 17:30): הצהובים מקווים להמשיך בדהירה, הגארד התאושש מפציעה שהשביתה אותו בשלושת השבועות האחרונים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 1.1/ספורט 1

משחקי ההשלמה מהסיבוב הראשון בליגת העל יימשכו מחר (שלישי, 17:30) ברוממה עם משחק מהמחזור השלישי בו תארח הפועל חיפה את מכבי תל אביב. האדומים מגיעים למשחק עם חמישה ניצחונות וחמישה הפסדים, ואילו מכבי תל אביב טיפסה אל המקום הראשון בטבלה כשניצחה תשעה משחקים והפסידה פעמיים בלבד.

ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. דני מרון
שוב עומד לרשותו של עודד קטש. בולדווין/דני מרון

הפועל חיפה נהנתה בסוף השבוע מהעובדה שבני הרצליה השלימה את משחק הליגה נגד הפועל תל אביב ולא שיחקה, ובקבוצה מגיעים יותר רעננים לקראת המפגש עם מוליכת הטבלה. הקבוצה של שרון דרוקר הצליחה בתקופה האחרונה להתייצב מעט אחרי ירידה מסוימת בכושר, ורגע לפני שנכנסים לשלבים מכריעים גם באירופה וגם בגביע, היא רוצה להמשיך במומנטום חיובי. חיפה לא ניצחה עדיין אף קבוצה מהחצי העליון של הטבלה והיא רוצה לסיים את הסיבוב במאזן חיובי, כאשר שני המשחקים האחרונים של הקבוצה ברוממה הוכרעו על חודו של סל - פעם לטובתה ופעם לרעתה - והיא רוצה להחזיר את האולם להיות מבצר, כפי שהיה בשנתיים הקודמות מאז שובה לליגה.

מכבי תל אביב המשיכה את הכושר הנהדר בו היא נמצאת לאחרונה עם הניצחון הקליל על הפועל אילת אמש, ניצחון בו השוותה את שיא המועדון באסיסטים. במכבי רשמו את לורנזו בראון למשחק אחרי שנח נגד אילת ולסגל אף חזר ווייד בולדווין שנעדר בשלושת השבועות האחרונים בעקבות פציעה בשריר הירך האחורי. הצהובים, שעומדים על רצף מרשים של חמישה ניצחונות בכל המסגרות, הם היחידים בליגה שעדיין לא הפסידו מחוץ לביתם, ולאחרונה מציגים יכולת הגנתית משופרת מאוד לאחר פתיחת עונה מאכזבת בקטגוריה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully