וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך ישוב להרכב מכבי תל אביב, מצוקת בלמים בבני סכנין

הקשר צפוי לעלות בשמינית גמר הגביע לצד קניקובסקי, גייאגון עשוי לפתוח בכנף שמאל במשחקו האחרון של איביץ' (שלישי, 20:00). פוליץ' בספק, רפואה יחסר את חילו המוצהב

שמינית הגמרהסתיים03/01/2023
מכבי תל אביב
  • זהבי (10)
  • גלוך (29)
  • גלוך (39)
  • זהבי (61)
  • ריקן (72)
0
    בני סכנין
    תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 1.1/ספורט 1

    מכבי תל אביב

    אוסקר גלוך יחזור להרכב מכבי תל אביב במשחק שמינית גמר גביע המדינה מחר נגד בני סכנין (שלישי, 20:00). כזכור, גלוך לא פתח במשחק הליגה נגד עירוני קרית שמונה ונכנס רק כמחליף, אבל ולאדן איביץ', במשחקו האחרון כמאמן הקבוצה, צפוי לתת לקשר הצעיר את חולצת ההרכב.

    איביץ' יחזיר להרכב גם את אנריק סבוריט שנעדר בקרית שמונה בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים. התלבטות קיימת שוב באשר לעמדת הקיצוני השמאלי וייתכן שהמאמן יפתח, כמו נגד הפועל חדרה, עם פארפה גייאגון על הכנף השמאלית במקום יונתן כהן שפתח בשבת. אבי ריקן, שלא נכלל בסגל בקרית שמונה בגלל פציעה, עשוי להתלבש, אבל לא אמור לפתוח. איביץ' עשוי לבצע עוד מספר שינויים, אך מתייחס מאוד ברצינות למשחק שאמור להיות האחרון שלו במכבי תל אביב והוא ממש לא רוצה לעזוב את הקבוצה אחרי הדחה כואבת מהגביע.

    לקראת המשחק אמר ערן זהבי: "אני באמת חושב ששיחקנו משחק טוב בקריית שמונה, עם הרבה מאוד מצבים, ככה שהאכזבה מובנת אבל הדרך היתה נכונה. הגביע זה משהו אחר לגמרי, משחקים יכולים להתפתח כך או אחרת, אבל אנחנו צריכים לבוא ממוקדים ומפוקסים כדי לעלות שלב. זה הדבר הכי חשוב בגביע. אף אחד לא יזכור את הדרך, גביע זו אחת המטרות שלנו השנה, כמו בכל שנה במכבי תל אביב, הולכים על כל התארים, אז מחר זה עוד משחק מאוד מאוד חשוב. סכנין יריבה מאוד קשה, אנחנו מכבדים כל יריבה שמגיעה אלינו. זה משחק מאוד קשה אבל אנחנו משחקים מחר בבלומפילד, בבית שלנו, עם הקהל שלנו, ואנחנו צריכים לעלות שלב בגביע. זו המטרה. ברור שלא יהיה משחק קל, נצטרך לעשות את זה בעבודה מאוד מאוד קשה וזה מה שאנחנו מתכוונים לעשות".

    מומחי ה-Winner לא מתחשבים יותר מדי בסערות שעוברת מכבי תל אביב והעניקו יחס של 1.25 לניצחון שלה, לעומת 6.50 לניצחון של סכנין ו-4.50 לתיקו. לאור חוסר הוודאות אצל הצהובים והלחץ שהולך ומצטבר, הימור על תיקו לפחות יכול להתגלות כמשתלם למדי.

    אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב בחימום. דני מרון
    גם הוא אמור לחזור להרכב מכבי תל אביב. סבוריט/דני מרון

    בני סכנין

    בצל הצרות בליגה, בבני סכנין ינסו לצבור ביטחון מחדש דווקא באצטדיון בלומפילד מול מכבי תל אביב בשמינית גמר גביע המדינה. החניכים של קובי רפואה מגיעים במומנטום שלילי מאוד אחרי שהפסידו גם להפועל חיפה בשבת, אך בקבוצה מאמינים שניתן להפתיע את סגנית המוליכה בליגה.

    "נכון שמכבי תח אביב זו הגרלה קשה מאוד, אבל אנחנו לא מוותרים מראש", אמר שחקן בקבוצה, "ברור שהליגה היא הדבר החשוב, אבל מועדון כמו שלנו רוצה כל שנה ללכת בגביע הכי רחוק שאפשר". הבלם אנטה פוליץ' נעדר היום מהאימון לאחר שלא חש בטוב והוא בספק למשחק מחר. אם לא די בבעיה הזו, חסן חילו ייעדר גם כן בשל צהובים, כך שרפואה במצוקת בלמים רצינית.

    מי שחזר היום לאימונים אחרי שבוע שלא התאמן בשל מחלה הוא גד עמוס, אך יחד עם זאת מחמוד קנדיל צפוי להמשיך בשער וזאת בשל העובדה שעמוס לא התאמן כל השבוע. רפואה לא תרגל הרכב למשחק, אך עושה רושם שמוחמד עוואד, שנכנס טוב כמחליף נגד הפועל חיפה, יקבל את הקרדיט ב-11.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

    בשיתוף zap doctors
    שחקן בני סכנין אנטה פוליץ'. מאור אלקסלסי
    בספק לשמינית גמר הגביע. פוליץ'/מאור אלקסלסי

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שניר לוי
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 10562

    משחקי שמינית גמר גביע המדינה ייערכו בימים שלישי עד חמישי (3 עד 5 בינואר). ביום שלישי תארח הפועל ניר רמת השרון את מ.ס. אשדוד ב-19:30, ב-19:45 מכבי אחי נצרת תארח את מכבי נתניה, בית"ר ירושלים תפגוש את עירוני טבריה גם כן ביום שלישי בשעה 20:00 ובמקביל ייצא לדרך המפגש בבלומפילד בין מכבי תל אביב לבני סכנין.

    למחרת, יום רביעי ב-19:30, סקציה נס ציונה תארח את מכבי פתח תקוה, בשעה 20:00 בגרין מכבי בני ריינה תארח את הפועל פתח תקוה וב-20:30 ייערך הדרבי החיפאי בין מכבי להפועל חיפה. ביום חמישי יתקיים המשחק האחרון כאשר הפועל עפולה תארח את הפועל כפר סבא.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully