וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז בילו נזרק מאימון מ.ס. אשדוד ולא ייכלל בסגל לרמת השרון

2.1.2023 / 15:01

בן שמעון קבע כי הקשר לא יתלבש בגביע המדינה (שלישי, 19:30) בשל התנהלותו, לא מן הנמנע שהשחקן יעזוב בחלון הנוכחי. קופרמן: "הזדמנות מצוינת להעפיל שלב"

תקציר ה-1:1 של מ.ס. אשדוד מול הפועל ירושלים/ספורט1

עוז בילו נזרק היום (ראשון) מאימון מ.ס. אשדוד ולא ייכלל בסגל למשחק גביע המדינה מחר (19:30) מול הפועל ניר רמת השרון. במהלך האימון העיר המאמן רן בן שמעון לקשר על הגישה שלו והאופן בו הוא התאמן. אחרי שנאלץ להעיר בשנית, החליט בן שמעון להוציא את השחקן מהאימון ומאוחר יותר קבע שבילו לא יתלבש מחר. האירוע הזה מגיע אחרי שבועיים בהם התאמן בילו היטב וקיבל דקות על אף רצונו לעזוב במהלך חלון ההעברות שייפתח מחר. לא מן הנמנע שאחרי האירוע הזה, בילו יעזוב את מ.ס. אשדוד.

אחרי שהדיחה את הפועל באר שבע בסיבוב הקודם, הקבוצה מהדרום רוצה לחלוף על פני רמת השרון מחר ולהעפיל לשלב רבע גמר גביע המדינה. לא הולך להיות קל לבן שמעון ושחקניו, שיצטרכו להתארח במגרש בלוד מול קבוצה שידעה ביום שישי האחרון לנצח את אדומים אשדוד בליגה, ותרצה דאבל של ניצחונות על הקבוצות האשדודיות. ברמת השרון כמה שחקנים מנוסים שגם שיחקו בעבר באשדוד, כמו בן רייכרט ודודי תירם ויש לה גם את אור אוסטוינד הוותיק שכבש שער ביום שישי ותמיד מהווה איום ממרחק.

רן בן שמעון אמר לקראת ההתמודדות: "משחק הגביע הוא מרגש וכיוון שעשינו ניצחון גדול על הפועל באר שבע בסיבוב הקודם, זה נותן לנו יותר דרייב. מצפה לנו אתגר קשה. מי שמזלזל ביריב שלו, מזלזל בעצמו. אני מכיר את רמת השרון הרבה שנים. זה מועדון קשה. כשהוא נוסד הוא היה מועדון קשה. יש לנו את המטרות שלנו ואנחנו רוצים לעלות שלב בגביע. זה משחק מאוד חשוב לנו. אני מצפה שתהיה השפעה חיובית על השחקנים דווקא מהגול שספגנו בתוספת הזמן בשבת מול הפועל ירושלים".

דויד קופרמן, שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
"הזדמנות מצויינת לעלות שלב". קופרמן/דני מרון

המגן היהודי קולומביאני דויד קופרמן התייחס אף הוא למשחק ואמר: "ציפינו לנצח בשבת את הפועל ירושלים. עבדנו קשה בשביל זה והובלנו, אבל הניצחון חמק לנו בין הידיים. מה שיפה בספורט זה שיש לנו הזדמנות להעביר דף. יש לנו הזדמנות מצויינת לעלות שלב בגביע. זה יהיה משחק מעניין. קרב אמיתי כי עבור רמת השרון זו הזדמנות לנצח קבוצה מליגת העל".

מנגד, רמת השרון תחסר מחר את הבלם הזר שלה עבדולי ג'ארג'ו, שהורחק ביום שישי ובמקומו צפוי לפתוח רוי הר שהוא קשר בתפקידו המקורי. אביאל בן חמו צפוי לפתוח בהרכב בהתקפה במקום נתנאל חגאני שפתח בניצחון על אדומים אשדוד. איתי בן חמו ורועי חסן הפצועים ימשיכו להיעדר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: יואב ג'רפי, טום בן זקן, שקד חכמון, טימותי אוואני, דויד קופרמן, גיל כהן, נאור סבג, ז'ורדן סבן, מוחמד כנעאן, אבנעזר ממאטה, זקאריה מוגיס.

הפועל ניר רמת השרון: פורז ולקוביץ', איתמר גורי, דודי תירם, רועי הר, עידן רטה, בן רייכרט, אור אוסטוינד, דוד דגו, רועי רבינוביץ', אביאל בן חמו, פטר אוניקאצ'י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully