וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדן תשקיע כמיליון שקל בשישה ספורטאים לקראת פריז 2024

2.1.2023 / 14:41

החברה הכריזה על הנבחרת שתזכה לתמיכה הכספית בשנתיים הקרובות עד המשחקים האולימפיים והפראלימפיים, וכוללת את תמנע נלסון לוי וקטי ספיצ'קוב

חברת אלדן הכריזה היום על יציאתה לדרך עם פרוייקט "נבחרת הספורטאים של אלדן" בדרך לפריז 2024. במסיבת עיתונאים הוצגו היום ששת הספורטאים שנבחרו ויקבלו את תמיכת החברה בדרכם הספורטיבית במאמץ להגיע לאולימפיאדה בפריז ב-2024. אלדן צפויה להשקיע כמיליון שקל בתמיכה בספורטאים במהלך השנתיים הקרובות, בהתקשרות ישירה (וללא שום איגוד כזה או אחר).נבחרת הספורטאים של אלדן שהוצגה היום, כוללת את:

* הג'ודאית תמנע נלסון לוי, אלופת אירופה המכהנת עד 57 ק"ג ומדליסטית הארד בתחרות הקבוצתית באולימפיאדת טוקיו 2020

* השייט מאור בן הרוש, אלוף ישראל לבוגרים 2019-2022 וסגן אלוף אירופה

* השחיין הפראלימפי מארק מליאר, פעמיים אלוף פראלימפי ושיאן עולם ב-400 חופשי ו-200 מעורב אישי

* גולש הרוח יואב עומר, אלוף ישראל וסגן אלוף אירופה, דגם IQ foil

* גולשת הרוח קטי ספיצ'קוב, פעמיים סגנית אלופת העולם (2019, 2021) וסגנית אלופת אירופה (2020), דגם IQ foil

* הגולשת מיה אשכנזי, סגנית אלופת העולם עד גיל 21.

נבחרת הספורטאים של אלדן לפריז 2024. דוד ששון,
נבחרת הספורטאים של אלדן לפריז 2024/דוד ששון

כחלק מהליך המיונים הוגשו לחברה פניות של כ-100 ספורטאים, ממגוון תחומים, הזקוקים לסיוע בדרכם אל היעד האולימפי של פריז 2024. מה שהחל ב"קול קורא" שפירסמה החברה לפני יותר מחצי שנה, המשיך עם הליך מיון קפדני, מצגות וראיונות אישיים עד הבחירה בנבחרת. כל הספורטאים יזכו מלגה חודשית קבועה מאלדן עד לייצוג ישראל בפריז 2024, ובנוסף יזכו להטבה מיוחדת בשכירות רכב מאלדן, בתקופה בה הם שוהים בישראל.

אלדן משקיעה רבות בספורט הישראלי מזה שנים רבות, וכך גם בשנת 2022 בה נתנה חסויות רבות לקידום תחומי ספורט רבים בישראל, בהם: איגוד האתלטיקה הישראלי, איגוד השופטים בהתאחדות לכדורגל, מנהלת הליגה בכדורסל, אירועי המכביה ועוד.

שי דהן, מנכ"ל אלדן: "אנו רואים את השילוב של אלדן עם עולם הספורט הישראלי כטבעי מזה שנים רבות. אנו חברה כחול-לבן השואפת לקדם את הספורט הישראלי והישגיו בעולם כחלק משליחות ציונית תוך חיזוק הקהילה, הספורט ורוח הספורטיבית של אוהדי הספורט בישראל. נבחרת הספורטאים של אלדן היא תוצאה של תהליך ארוך שעברנו יחד עם המועמדים ואנו גאים בה. מדובר בקבוצה של ספורטאים עם הישגים מרשימים שאנו מקווים כי תמיכתנו בהם תסייע במסעם לעבר היעד האולימפי. אנו מאמינים כי בדרכם המצטיינת ימשיכו לעשות חייל ובתקווה יגיעו לאולימפיאדה בפריז וייצגו את ישראל בגאווה בזירה העולמית".

חברת אלדן תחבורה בע"מ הינה אחת מחברות הליסינג והשכרת הרכב הגדולות והוותיקות בישראל. החברה פועלת בעיקר בתחומי הליסינג התפעולי והשכרת כלי רכב . כמו כן, לחברה פעילות בתחום הנדל"ן המניב. החברה מפעילה צי של כ-30,000 כלי רכב באמצעות תשתית של עשרות סניפים ונקודות שרות ומכירה ברחבי הארץ. מר יוסף דהן, המכהן כיו"ר החברה, הינו בעל השליטה בחברה אשר מנוהלת על ידי שי ושלמה דהן. איגרות החוב של החברה החלו להיסחר בבורסה בתל-אביב במרץ 2015.

  • עוד באותו נושא:
  • אלדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully