וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר המהלך הראשון של זוארץ: VAR כבר במשחקי שמינית גמר הגביע

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 15:57

יושב ראש ההתאחדות הנחה את איגוד השופטים להשמיש את כל האצטדיונים לשחק תחת פיקוח של שופטי מסך כבר החל ממחר (שלישי). האיגוד אישר שהמהלך יבוצע: "הצלחנו להתגבר על קשיים טכניים ותקציבים"

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל 2021/22/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

מהלך ראשון לשינו זוארץ. יושב ראש ההתאחדות הנכנס הנחה את איגוד השופטים להשמיש את כל האצטדיונים לשחק עם VAR כבר בשמינית גמר גביע המדינה. המשחקים שייערכו ממחר ועד יום חמישי היו מתוכננים להיות ללא שופטי מסך ו-VAR, וזאת למרות שבסיבוב ח' הקודם היו הרבה טעויות שיפוט ונרשמה תמימות דעים שצריך VAR עוד לפני שלב רבע הגמר.

במוקד, שלום בן אברהם ינהל את המפגש בין בית"ר ירושלים לעירוני טבריה וב-VAR יהיה אלי חכמון, שניר לוי ישפוט בבלומפילד במשחק בין מכבי תל אביב לבני סכנין ועידן לייבה יהיה שופט המסך, איתן שמואלביץ' יהיה השופט הראשי בעילוט כאשר מכבי אחי נצרת תארח את מכבי נתניה ואוראל גרינפלד שופט המסך וגל לייבוביץ' ינהל את המשחק המרכזי, הדרבי החיפאי כשב-VAR שלום בן אברהם.

שינו זוארץ יו"ר ההתאחדות לכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
גם הוא ראה את הטעויות בסיבוב הקודם. זוארץ/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

זוארץ, שיסגור מחר שבוע ראשון בתפקידו החדש כיו"ר ההתאחדות, הנחה כאמור הבוקר את איגוד השופטים לשחק עם VAR. לוואלה! ספורט נודע שהיה חשש לגבי האצטדיון בעילוט, שם ישחקו אחי נצרת ומכבי נתניה, בנוגע לאפשרות להציב שם עמדות, אבל גם הבעיה הזאת נפתרה. יש לציין כי זוארץ הבהיר לאיגוד השופטים שאם יהיה מגרש אחד שבו אי אפשר לקיים משחק תחת פיקוח של שופטי מסך, הרי שבכל המגרשים האחרים גם לא יהיה VAR.

יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים, אמר: "בזכות מאמץ משמעותי בימים האחרונים ובהתאם לדרישת יו"ר ההתאחדות והמלצת הוועדה המקצועית של איגוד השופטים, הצלחנו להתגבר על קשיים טכניים ותקציבים במטרה להעמיד את התנאים הטובים ביותר עבור הקבוצות המשתתפות בשלב שמינית הגמר וצוותי השיפוט. זאת הפעם הראשונה בה מערכת שיפוט המסך תפעל כבר בשלב שמינית הגמר והיא תהיה חלק ממשחקי גביע המדינה עד לגמר הבא עלינו לטובה וגם בו כמובן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

משחקי שמינית הגמר

מכבי בני ריינה - הפועל פתח תקוה

מכבי תל אביב - בני סכנין

בית"ר ירושלים - עירוני טבריה

מכבי חיפה - הפועל חיפה

הפועל ניר רמת השרון - מ.ס. אשדוד

מכבי אחי נצרת - מכבי נתניה

סקציה נס ציונה - מכבי פתח תקוה

הפועל עפולה - הפועל כפר סבא

משחקי שמינית גמר גביע המדינה ייערכו בימים שלישי עד חמישי (3 עד 5 בינואר). ביום שלישי תארח הפועל ניר רמת השרון את מ.ס. אשדוד ב-19:30, ב-19:45 מכבי אחי נצרת תארח את מכבי נתניה, בית"ר ירושלים תפגוש את עירוני טבריה גם כן ביום שלישי בשעה 20:00 ובמקביל ייצא לדרך המפגש בבלומפילד בין מכבי תל אביב לבני סכנין.

למחרת, יום רביעי ב-19:30, סקציה נס ציונה תארח את מכבי פתח תקוה, בשעה 20:00 בגרין מכבי בני ריינה תארח את הפועל פתח תקוה וב-20:30 ייערך הדרבי החיפאי בין מכבי להפועל חיפה. ביום חמישי יתקיים המשחק האחרון כאשר הפועל עפולה תארח את הפועל כפר סבא.

גמר גביע הטוטו בין מכבי נתניה להפועל באר שבע ייערך ביום רביעי, 18 בינואר, בשעה 20:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully