וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרשעת": עצומה באנגליה קוראת לחוליאן אלברס להיפרד מחברה שלו

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 10:56

אחרי שניסתה למנוע מחלוץ ארגנטינה להצטלם עם ילדים ולחתום להם, אוהדי הכדורגל מבקרים את אמיליה פררו, שנאלצה להתנצל

תקציר: מנצ'סטר סיטי - אברטון 1:1/ספורט1

חלוץ נבחרת ארגנטינה חוליאן אלברס הוא רק בן 22 ומצפה לו עוד מבטיח על המגרשים, אבל ספק אם יוכל להתעלות על השיאים שהגיע אליהם בחודש שעבר, כשכיכב במדי נבחרת ארגנטינה במהלך הזכייה שלה במונדיאל. אלברס, שכבר חזר לאנגליה לקבוצתו מנצ'סטר סיטי, כבש ארבעה שערים במדי האלביסלסטה בזכייתה המרגשת בקטאר, אבל תקרית אחת קטנה וזניחה שבה הייתה מעורבת בת הזוג שלו ממשיכה לעורר כותרות משעשעות באנגליה, עם אוהדים שלא מוכנים לסלוח לה.

היה זה אחרי הזכייה של ארגנטינה, כאשר אלברס פגש בשעת לילה קבוצה ענקית של מעריצים שניסו להשיג ממנו חתימה ולהצטלם איתם. בת הזוג של הכוכב בן ה-22, אמיליה פררו, לא הרשתה לילדים להתקרב אליו וסירבה לאפשר להם להצטלם איתו.

התקרית שעוררת את הסערה

הדבר עורר סערה כל כך גדולה בארגנטינה, שבמדינה הוקמה "עצומה" ברשת, שעליה חתן כ-30 אלף אוהדים שקוראים ל"עכביש" (הכינוי של החלוץ) "להיפרד ממרי ג'יין" (שמה של בת הזוג של ספיידרמן). כעת גם באנגליה נפתחה עצומה שכזאת, וגם עליה חתמו למעלה מ-20 אלף אוהדים.

לפררו לא נותרה ברירה אלא להגיב לפרשה, והיא כתבה בעמוד האינסטגרם שלה: "חשוב לשים בקונטקסט הנכון את האירוע שהפך לוויראלי בשבוע האחרון. בחג המולד נפגשתי עם המשפחה שלי לארוחה, אחרי שלא ראיתי אותה במשך תקופה כל כך ארוכה. בשעה 2 בבוקר הגיעו מחוץ לבית המון ילדים וילדות, שחלקם הם תלמידים שלי, שאיתם יש לי קשר מצוין והמון אמון. לפני שעזבנו יולי החליט לצאת החוצה ולהצטלם עם הילדים, כדי לתת להם מזכרת יפה. רק ניסיתי לארגן את המצב. אני מתנצלת אם לא הגבתי טוב, אני מקווה שתבינו".

כאמור, הדבר לא שכנע רבים מאוהדי הכדורגל באנגליה ובארגנטינה, שכינו אותה בתגובות "מרשעת" והקניטו אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully