וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישחק בליגת האלופות בעונה הבאה? ההסכם הסודי של רונאלדו ואל נאסר

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 8:38

בסעודיה מדווחים: הכוכב הוסיף סעיף סודי בחוזהו, לפיו הוא יעבור לשחק בניוקאסל בעונה הבאה, אם זו תצליח לסיים בטופ 4 ולהעפיל למפעל הבכיר

חתימת כריסטיאנו רונאלדו בשורות אל נאסר מערב הסעודית/רויטרס

זה לא סוד שכריסטיאנו רונאלדו רצה מאוד לעבור לקבוצה שתשחק בליגת האלופות ואחרי שלא קיבל הצעה מאחת כזו, הוא הלך בעקבות הכסף הגדול של אל נאסר הסעודית. אבל מי שחשב שמלך שערי המפעל בכל הזמנים ויתר על החלום שלו, ייתכן שטעה. על פי הדיווחים שמגיעים מסעודיה, לרונאלדו יש סעיף סודי בחוזהו לפיו הוא יוכל לעזוב בקיץ לניוקאסל אם זו תעפיל לליגת האלופות.

שחקן אל-נאסר כריסטיאנו רונאלדו. האתר הרשמי של אל-נאסר, אתר רשמי
בעונה הבאה שוב בפרמיירליג? רונאלדו/אתר רשמי, האתר הרשמי של אל-נאסר

רונאלדו, שבקרוב יהיה בן 38, חתם כזכור על חוזה לשנתיים וחצי בקבוצה הסעודית ואמור להרוויח שכר דמיוני של 200 מיליון יורו לעונה. אלא שקבוצת הצמרת מצפון מזרח אנגליה נמצאת תחת אותם בעלים סעודים, מה שאולי יאפשר לכוכב הגדול לסיים את הקריירה שלו דווקא באירופה ולשחק שוב במפעל שהוא כל כך אוהב.

ומה הסיכוי שניוקאסל אכן תהיה בליגת האלופות? כנראה הוא נראה גבוה מאוד. הזברות ממוקמים במקום השלישי בפרמיירליג מעל ליברפול, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד ורק 2 נקודות אחרי מנצ'סטר סיטי השנייה. הקבוצה בלתי מנוצחת ב-14 המשחקים האחרונים שלה, מתוכם 12 בפרמיירליג. לניוקאסל יש את ההגנה הטובה בליגה עם 11 ספיגות בלבד וייתכן מאוד שהקבוצה, לה יש כסף כמעט בלתי מוגבל בזכות הסעודים, תעשה חיזוק מאסיבי כבר בינואר הזה כדי להבטיח את ההעפלה למפעל הבכיר, בו היא תשחק, אולי, עם כריסטיאנו רונאלדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully