וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם לא שווים בלי מסי וניימאר": ברשת חגגו את ההפסד של פ.ס.ז'

ללא צמד הכוכבים, האלופה הפסידה 3:1 ללאנס וקטעה רצף של 32 משחקים בהם הייתה בלתי מנוצחת. מרקיניוס: "כבר ניצחנו בעבר בלעדיהם, היינו צריכים למצוא את הפתרונות". וגם, איזה שיא לאנס השוותה וההישג של מרקו וראטי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 1.1/ספורט 1

פריז סן ז'רמן רשמה אתמול (ראשון) את הפסדה הראשון העונה, בעידן כריסטוף גאלטייה ולאחר 32 משחקים רצופים ללא הפסד - ב-3:1 ללאנס שצימקה את הפער בפסגה לארבע נקודות בלבד. האלופה, עדיין ללא ליאונל מסי שטרם שב אחרי הזכייה במונדיאל, וניימאר המורחק, התקשתה מול הקבוצה מהמקום השני וגילתה חולשות במשחק רע.

השנייה בטבלה עלתה למאזן של 40 נקודות, לעומת 44 של האלופה מעיר האורות, ובכך הפכה לקבצה השנייה עם מספר הנקודות הגבוה ביותר לסגנית המוליכה אחרי 17 משחקים, שנייה רק לנים (41 נקודות בעונת 1959/60).

לואיס אופנדה, שחקן לאנס. GettyImages
הבריקו מול האלופה. אופנדה/GettyImages

מאמן לאנס, פרנק הז, חוגג עם הקהל הביתי

קפטן פריז סן ז'רמן, מרקיניוס, הגיב להפסד הבכורה של קבוצתו העונה: "אני חושב שלאנס היו יעילים יותר מאיתנו, זה היה משחק אינטנסיבי מצד שתי הקבוצות. הם הצליחו יותר מאיתנו, במיוחד במחצית הראשונה. היו לנו הזדמנויות טובות לכבוש, אבל שוב, לא היינו יעילים כמו שהם הצליחו להיות, במיוחד ללא שחקני מפתח כמו ניימאר ומסי שלא שיחקו. הם שחקנים נפלאים שעושים את ההבדל, אבל אנחנו כבר ניצחנו בעבר בלעדיהם, היינו צריכים למצוא את הפתרונות לכך גם הפעם".

המאמן המאוכזב, כריסטוף גאלטייה, שרשם את הפסדו הראשון בתפקיד, סיכם: "הניצחון הזה הגיע ללאנס והיה לי קשה לזהות את הקבוצה שלי. ספגנו שערים במקומות שהם החוזקות שלנו בדרך כלל. התקשינו לחזור לעצמנו עם איך שהמשחק התקדם. נתנו להם יותר מדי שטחים וביצענו הרבה טעויות טכניות".

ויטיניה הודה שלאנס היו פשוט טובים מהם: "הם שיחקו כדורגל נכון יותר והגיע להם לנצח. הם קראו את המשחק טוב מאיתנו. נצטרך לראות מה לא עבד, לנתח את המשחק ולהתארגן מחדש".

בצד המנצח, סיכם ברייס סמבה, שוער לאנס שהציג יכולת מופלאה מול שחקני פ.ס.ז': "ידענו שהיינו צריכים לתת הופעה טובה מול קבוצה כזו מפריז. אנחנו יכולים להיות מאוד גאים. אני חושב שבשער של הוגו אקיטיקה היה פאול נעשה עלי. אם הוא לא היה פוגע, הכדור לא היה ממשיך בכיוון הזה. אנחנו רוצים לשחק כל משחק ולא לספוג בו אפילו שער אחד".

ברשת חגגו על שבירת הרצף של פריז סן ז'רמן וכתבו: "לא יכולים לחכות שמסי וניימאר יחזרו" , "אמבפה לא הסתדר לבד", "מה הם שווים בלי מסי וניימאר?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully