וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "הפועל באר שבע עשתה לנו בית ספר במחצית הראשונה"

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-0:2 והגדלת הפער בפסגה: "הקבוצה הפחות טובה ניצחה, סבלתי 90 דקות. הכרענו בנייחים, משפתי הציל אותנו"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על הפועל באר שבע/ספורט1

מכבי חיפה פתחה הערב (ראשון) פער של שש נקודות בפסגת ליגת העל, לאחר ששמרה על מאזן ביתי מושלם - 0:2 על הפועל באר שבע. האורחת הגיעה עם מאזן חוץ מושלם והייתה עדיפה בשלבים רבים של המשחק, אבל החמיצה לא מעט, כולל פנדל רשלני של שאפי סוליימאנוב שרועי משפתי קלט בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ונכנעה פעמיים לדין דוד הלוהט (16 ו-53) שהבקיע מחזור רביעי ברציפות.

לאלופה יש כעת יתרון של שש נקודות על פני מכבי תל אביב ושבע על פני הפועל באר שבע, כשהיא סופרת תשעה ניצחונות ליגה רצופים ונראית בדרך הנכונה לעבר אליפות שלישית ברציפות ו-15 בתולדותיה.

המשטרה עצרה אוהד של הפועל באר שבע שהבעיר אבוקה ביציע ועיכבה אוהד של מכבי חיפה שניסה להיכנס לאצטדיון למרות עונש הרחקה קודם. היא תבקש את הרחקת השניים ממגרשי הכדורגל למשך 180 ימים.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
"ידענו לעבור את המשחק בצורה לא יפה אבל יעילה". ברק בכר/מאור אלקסלסי

ברק בכר הודה בסיום: "הקבוצה הפחות טובה ניצחה, בטח במחצית הראשונה. לא היינו טובים, באר שבע עשתה לנו בית ספר. לא הצלחנו להתמודד, הגבנו מאוחר, נתנו להם חופש במרכז המגרש, ולמזלי לא נענשנו, לא במצב של מיכה ולא בפנדל. אבל אין מגיע בכדורגל. החצי השני היה יותר מאוזן, נצטרך לשפר את היכולת, אבל לא נצטער אחרי ניצחונות. מה שנתן את הניצחון זה המצבים הנייחים. את הראשון תרגלנו אתמול, ידענו לעבור את המשחק בצורה לא יפה אבל יעילה, זה חשוב לנצח גם ככה. זה משחק חשוב שידענו את החשיבות שלו, תמיד טוב לתקן אחרי ניצחונות".

על היתרון בפסגה: "הליגה ארוכה, אנחנו עוד לא בחצי הדרך. גם בעונה שעברה היה לנו פער כזה שנסגר. נצטרך להשתפר כבר בשבוע הבא, גם במשחק הקודם לא היינו מספיק טובים. צריכים למנף את הניצחון מבחינת ביטחון. לא עשינו טוב דברים שהתכוננו אליהם, זה גם תלוי ביריבה שנראתה מצוין. סבלתי 90 דקות, היו הרבה דברים שמאוד לא אהבתי. בכל רגע נתון אתה מרגיש שאתה יכול לספוג ושאתה לא בשליטה".

על עתידו של נטע לביא: "לא יודע אם נטע עוזב, הוא אמור לעזוב אבל כרגע אין שינוי. חשבנו שנגיע לשיא היכולת היום, זה לא קרה, נצטרך לשפר כל מיני דברים במשחק שלנו"

על דין דוד ורועי משפתי שהצטיינו: "דין בכל תפקיד שישחק יעשה את העבודה, הוא מאוד מגוון. משפתי מוכיח את עצמו, אנחנו צריכים לראות מה עם ג'וש כהן. הוא התחיל טיפול שמרני, יכול להיות שהוא יחזור כבר עוד כמה שבועות. נראה וניקח את ההחלטות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דין דוד, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
כיכב עם צמד. דוד/מאור אלקסלסי

כובש הצמד דין דוד סיכם את ה-0:2: "זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל ניצחון חשוב אצלנו בבית עם הקהל שלנו, שמחים מאוד. רוצים לשחק יותר טוב, אבל היום היה חשוב הניצחון נגד קבוצה מאוד חזקה. ננסה במשחק הבא להשתפר ולשחק את הכדורגל שלנו. על הבריחה לליגה ומירוץ האליפות: "יש עוד זמן, יותר מחצי עונה., לא נסגר כלום".

ביום רביעי מצפה למכבי חיפה הדרבי מול הפועל חיפה בשמינית גמר הגביע וביום ראשון הבא, במחזור ה-17 בליגת העל, היא תתארח בפתח תקוה אצל סקציה נס ציונה מהתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully