וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "שלטנו אבסולוטית 70 דקות, שונא לצאת עם המחמאות"

מאמן באר שבע מאוכזב מה-2:0 למכבי חיפה: "קשה לי לשלוח כ"כ הרבה אוהדים כך הביתה". לקראת ינואר: "צריכים להיות מדויקים, מחפשים רענון בחלק הקדמי". מיכה: "החמצה נוראית שלי, אם הייתי כובש אולי דברים היו נראים אחרת"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על הפועל באר שבע/ספורט1

אמנם לא מדובר בסוף סיפור עבורה מבחינת מאבק האליפות, אך הפועל באר שבע ספגה הערב (ראשון) מכה לא פשוטה במסע להשבת הצלחת לבירת הנגב כשנכנעה 2:0 למכבי חיפה.

הקבוצה של אליניב ברדה רצתה לנקום על ההפסד הדרמטי מהסיבוב הקודם בטרנר, הגיעה ליותר מצבים ואף הייתה יכולה להשוות על סף ההפסקה, אך שאפי סוליימאנוב החמיץ פנדל שהתברר כפטאלי. מי שהעניש אותה היה דין דוד, שכמו נגד מכבי תל אביב מוקדם יותר העונה, כבש צמד במגרש הביתי וקבע 0:2.

כעת ברדה נמצא במקום השלישי בלבד ורחוק שבע נקודות מהפסגה. כמו כן, באר שבע איבדה את מאזן החוץ המושלם שלה בליגה ולא הצליחה לשבור (אלא רק להשוות) את שיא המועדון שלה עם שבעה ניצחונות חוץ רצופים בליגה.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם עוזרו מאור מליקסון. מאור אלקסלסי
נותר מאוכזב. ברדה עם מליקסון/מאור אלקסלסי

אליניב ברדה המאוכזב וסיכם: "יצאנו עם המחמאות? זה הדבר שאני הכי שונא לשמוע. מעדיף להגיד שלא שיחקנו טוב ושיצאנו עם נקודות. היו פה 70 דקות של שליטה אבסולוטית, לא זוכר קבוצה ששלטה פה ככה. בכדורגל זה הרבה מאוד פעמים עניין של מומנטום. ספגנו ממצב נייח, זה לא גרם לנו ללכת אחורה, המשכנו לשלוט ולהגיע למצבים. גם בפנדל שם היה שינוי מומנטום, אם היינו יורדים למחצית בשוויון אולי היינו חוזרים אחרת מההפסקה. המחצית השנייה החלה באותה מגמה, בשער השני היה ספק פאול וספק טעות שוער. גם אז לא נפלנו, חוץ ממצב אחד של פיירו אני לא זוכר מצבים שלהם. מהדקה ה-70 המשחק התבלגן, שיחקנו עם כל הכלים ההתקפיים שלנו וניסינו לצמצם, מה שלא קרה לצערי".

על השריקה לפנדל: "לי היה ברור מהשנייה הראשונה שהיה פנדל, הופתעתי שהלכו ל-VAR, צריך לראות דבר כזה במידי. קשה לי לצאת מרוצה. אני יוצא מעודד ויודע שיש לי חבורה של גברים מאחורי, שעומדים וממלאים את ההוראות הטקטיות. קשה לי לשלוח כל כך הרבה אוהדים לנסיעה ארוכה הביתה כשהם מאוכזבים".

על דור מיכה שסיפק החמצה גדולה בפתיחה אמר מאמנו: "הוא נתן משחק מצוין, החמצות זה חלק מהמשחק, זו באמת הייתה הזדמנות גדולה. הוא שחקן הכרעה, מייצר המון דברים קבוצתיים והקבוצה משחקת טוב כשהוא נמצא".

לקראת חלון ההעברות: "צריכים בחלון הזה להיות מאוד מדויקים. לפעמים בינואר יש הזדמנויות ומציאות, יודע שמאחורי הקלעים עושים עבודה בלי הפסקה ומחפשים. יודע שזה עשוי להיות כרוך בהשקעה כספית לא קטנה, רואים שאנחנו צריכים רענון בחלק הקדמי".

על מירוץ האליפות: "בכדורגל הכל אפשרי, תמיד אאמין עד הסוף. אם נצליח לייצר המשכיות ליכולת אז גם הכדורים ייכנסו".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
דור מיכה, הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
החמצה גדולה. מיכה/מאור אלקסלסי

דור מיכה סיכם: "מבאס מאוד, אומרים שהכי גרוע בכדורגל זה לצאת עם המחמאות וזה מה שקרה לנו היום. פתחנו את המשחק מעולה, יצרנו הרבה מצבים. הייתה לי החמצה נוראית,.אם הייתי כובש אולי דברים היו נראים אחרת, אבל לצערי החמצתי. יכולים להיות מאוד מעודדים מהיכולת".

על המאבק בצמרת: "אני תמיד מאמין, חושב שהוכחנו שאנחנו שם לגמרי ביכולת, במה שהראינו על הדשא. יש עוד זמן והדרך ארוכה, לא צריך לחשוב קדימה מדי".

הפועל באר שבע כאמור הודחה מגביע המדינה כך שהיא לא תיקח חלק במשחקי שמינית הגמר השבוע. משחקה הבא ייערך ביום שני הבא כאשר הפועל תל אביב תגיע לאצטדיון טרנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully