וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "אילת עברה זעזוע וזה לא קל. מרטין כל הזמן בקו התקדמות"

מאמן מכבי תל אביב סיכם ניצחון ב-52 הפרש. על שיפור שחקניו: "טבעי כשבונים קבוצה מאפס". על היריבה: "מקום יקר לליבי, מקום חשוב לשחקן והמאמן הישראלי". מאמנה הזמני של אילת: "האם לשחקנים אכפת? שאלה טובה"

השבוע העמוס של מכבי תל אביב, שכולל שני משחקי ליגה וביקור אצל ריאל מדריד בשישי, החל בצורה הכי חלקה שיש עם 57:109 מדהים על הפועל אילת. מדובר בניצחון בהפרש הכי גדול של הצהובים בליגה מאז הדרבי נגד הפועל תל אביב ב-2004, כשבנוסף הקבוצה שברה שיא מועדון עם 38 אסיסטים - ללא הרכז המוביל שלה לורנזו בראון.

המאמן המנצח עודד קטש אמר בסיום: "די מהר השתלטנו על המשחק, באנו מרוכזים, אולי קצת פחות ב-4-5 דקות הראשונות. הגנתית עשינו את הדברים שאנחנו רוצים, אני שמח על הדרך ששיחקנו. מסרנו 38 אסיסטים, הצלחנו לחלק את הדקות ונמשיך הלאה".

על היריבה המפורקת אמר קטש: "אילת עברה זעזוע עם עזיבה של מאמן, זה לא קל אף פעם. אני נכנס לראש של ואלרי גנדלין שבא לפה למשחק ראשון, זה לא פשוט. היא קבוצה קצרה ברוטציה וניצלנו את זה. אני מאוד אוהב את אילת, מקווה שהם יתיישרו ויתארגנו, זו קבוצה מאוד חשובה לליגה שלנו, מקום שיקר לליבי. אי אפשר לקחת יותר מדי מהמשחק הזה, יש דבר אחד לקחת, אמרתי לשחקנים לשחק בדרך הנכונה ועשינו את זה לאורך המשחק, אני שמח על זה".

שחקן מכבי תל אביב ג'רל מרטין מול שחקן הפועל אילת נועם אביבי. דני מרון
"הוא כל הזמן בקו התקדמות". מרטין/דני מרון

"העברתי הרבה שנים בגלבוע ובאילת, שמה נמדדים ברגעים האלה, כשבונים מסורת צריך להתרכז בשנים האלה. הכוח של המועדון זה להישאר חיובי, אילת בשנים האחרונות זה מקום מדהים לעשות בו כדורסל, עם אווירה מדהימה וקהל תומך, זה מקום חשוב לשחקן הישראלי ולמאמן הישראלי".

על ג'רל מרטין שהוביל את הקלעים עם 19 נקודות: "ג'רל, כמו שחקנים אחרים, כל הזמן בקו התקדמות, זה דבר טבעי שקורה כשבונים קבוצה מאפס. כמו עוד כמה שחקנים, הוא יודע יותר איפה להיות ונהנה מהשטף. ללא קשר אם הזריקות נכנסות או לא, הוא בקו עלייה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ואלרי גנדלין, מאמן זמני הפועל אילת. דני מרון
"לשחקנים אכפת? שאלה טובה". גנדלין/דני מרון

המאמן הזמני של אילת, ואלרי גנדלין, סיכם ערב קשה: "לא היה כדורסל, לא הייתה אנרגיה, לא היינו שם בכלל, שיחקנו חמש דקות וזהו. ניסיתי להחליף הגנה, התקפה, זה לא עבד. הסטטיסטיקה לא חשובה".

"דיברנו על זה כל השבוע מהאימון הראשון, גם אתמול הייתה שיחה, גם היום לפני המשחק, הייתי בטוח שנוכל לשחק נגד כולם אם יש אנרגיה. צריך לחשוב עם מה שיש בתוך הקבוצה. איך מתאוששים? שאלה טובה וחשובה. משחק הבא שלנו מאוד חשוב נגד נס ציונה, הייתי עכשיו בחדר ההלבשה, קשה לענות עכשיו. אם אכפת לשחקנים? גם שאלה טובה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully