וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאקו מצהיר: "הנרי יאמן את נבחרת בלגיה. אין שום ספק"

החלוץ התראיין באיטליה וסימן את מחליפו הצפוי של מרטינס: "הוא מכיר את הנבחרת ויודע מה אנחנו צריכים כדי להגיע למטרות"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 31.12/ספורט1

נבחרת בלגיה נחלה כישלון גדול במונדיאל האחרון בקטאר, ורומלו לוקאקו עמד במוקד אחרי שרשם מספר החמצות גורליות ב-0:0 נגד קרואטיה שחרץ את גורל השדים האדומים. היום (ראשון) פורסם ב"סקיי איטליה" ריאיון עם החלוץ, שהצהיר בנחרצות מי צפוי להחליף את רוברטו מרטינס על הקווים של נבחרתו.

"מבחינתי, תיירי הנרי יהיה המאמן הבא של בלגיה. אין שום ספק. אני אומר זאת בפתיחות: הוא יהיה המאמן", אמר לוקאקו בביטחון. "יש לו את הכבוד של כל השחקנים, הוא זכה בהכל, הוא יודע לאמן ויודע מה אנחנו צריכים לעשות כדי להגיע למטרות. הוא מכיר את הנבחרת, את הליגה והצוות. לדעתי הוא המאמן האידיאלי לנבחרת שלנו".

כוכב אינטר המשיך: "אני לא יודע את מי הם יקחו, אבל לא חושב שבלגיה צריכה להתחיל מאפס. הדור הזה לא זכה בכלום עד כה, אבל אנחנו צריכים להמשיך ולנסות לזכות. הנרי רוצה בכך, ואני לא חושב שההתאחדות תמנה מאמן שרוצה לשנות הכל ולהתחיל מהתחלה. זה לא שווה את זה".

עוזר מאמן נבחרת בלגיה, תיירי הנרי, מנחם את רומלו לוקאקו אחרי הדחה מהמונדיאל. Michael Steele, GettyImages
הנרי מנחם את לוקאקו אחרי ההדחה מהמונדיאל/GettyImages, Michael Steele

הנרי שימש כעוזרו של מרטינס בנבחרת בלגיה בשני המונדיאלים האחרונים וגם ביורו 2020. מבין חברי הדור שעליו דיבר לוקאקו, שהגיע למקום השלישי ברוסיה 2018, אדן האר כבר הודיע על פרישה מהמדים הלאומיים ולא מן הנמנע שכך יעשו גם יאן ורטונגן, טובי אלדרווירלד ואקסל ויטסל הוותיקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully