וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת מגה ספורט חתמה על המשך הסכם חסות עם ההתאחדות לכדורגל

1.1.2023 / 12:36

החסות בהשקעה של מיליוני שקלים וכוללת חסות ראשית לאיגוד השופטים, הופעת לוגו מגה ספורט על חולצות השופטים בחזית ובגב החולצה וחסות רשמית בגביע המדינה לגברים ונשים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 31.12/ספורט1

השבוע נחתם הסכם חסות שני ברציפות של רשת מגה ספורט עם ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים. החסות בהשקעה של מיליוני שקלים וכוללת חסות ראשית לאיגוד השופטים, חסות ביגוד של חברת דיאדורה, הופעת לוגו מגה ספורט על חולצות השופטים בחזית ובגב החולצה וחסות רשמית בגביע המדינה לגברים ונשים

אוהד אסולין שופט כדורגל. דני מרון
השופטים יהנו/דני מרון

גיורא ענבר, יו"ר איגוד השופטים: "אני מברך על המשך שיתוף הפעולה של MGS עם איגוד השופטים, לטובת ולרווחת כל הצדדים. מדובר בהסכם שמלמד על הבעת אמון מתמשכת באיגוד השופטים, ושביעות הרצון היא בהחלט הדדית".

יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים: "אני שמח על הרוח הגבית שאנו ממשיכים לקבל מחברת MGS, ובטוח ששיתוף הפעולה החשוב והפורה ביננו ימשיך ויתרחב עם השנים. מדובר בשיתוף פעולה אמיץ ומבורך שמאפשר לנו לקדם מקצועית את השופטים והשופטות ואת מעמדם בכדורגל הישראלי".

גדעון מוליוב - בעלים ויו"ר קבוצת MGS: "אנו מברכים על המשך שיתוף הפעולה בין מגה ספורט להתאחדות לכדורגל. כחברת הספורט המובילה בישראל וכחלק מערכי החברה, אנו רואים בשיתוף פעולה זה תרומה גדולה להצלחת הכדורגל הישראלי. אנו גאים לתמוך בשופטי ובשופטות הכדורגל, בעשייה הספורטיבית, בקהל האוהדים ובמפעל גביע המדינה המרגש. קבוצת MGS תמשיך להקצות משאבים לקידום ולפיתוח הספורט הישראלי והחיבור לקהילה".

יוסי שרעבי, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל: "הארכת שיתוף הפעולה בין ההתאחדות לכדורגל, איגוד השופטים וקבוצת MGS, והרחבתו גם לגביע המדינה, המפעל המרגש מכולם, היא בעלת משמעות אסטרטגית לצדדים. השותפות הזאת מתבססת על ערכים משותפים של מצוינות, קידמה וספורטיביות והעובדה שהיא לטווח ארוך תאפשר לכולנו לבנות תכניות ייחודיות לעוד שנים רבות. אני גאה על כך שחברה מובילה בספורט ובכלל, רואה בהתאחדות לכדורגל שותפה אסטרטגית שמביאה ערך מוסף ייחודי ומשמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully