וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך הפמיניסטי של אלופת העולם: כבר לא אכפת לי להיות רזה, העיקר הניצחון

המחליקה על הקרח יוטה לירדאם, שמככבת גם על המסלול וגם באינסטגרם, מספרת שבעבר נהגה להוריד במשקל בקיץ אבל עכשיו "מנצלת את השומן והופכת אותו לעוצמה"

המחליקה על הקרח יוטה לירדאם/אינסטגרם, juttaleerdam

אלופת העולם בגלישה מהירה על הקרח, יוטה לירדאם, הוסיפה בסוף השבוע עוד מדליית זהב לרזומה שלה וחשפה את הסוד בשיפור המתמיד שלה. "הפכתי לחזקה יותר וכבדה יותר", אמרה ההולנדית בת ה-24, שהפכה לאחת הדמויות הפופולריות במדינתה ובענף.

לירדאם נהנית מעונה מוצלחת מאוד. היא זכתה בארבע מדליות זהב רצופות בתחרויות מסבב גביע העולם בהחלקה ל-1,000 מטר, כשהיא משפרת את השיאים האישיים שלה. במקביל היא זוכה לפופולריות גדולה, עם למעלה מ-3 מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, שכמובן זוכה להצלחה גם בזכות המראה החיצוני שלה והיותה חטובה ויפת תואר.

היא הפכה למשפיענית, שמתבטאת בהסכמי חסות רבים ושיתופי פעולה עם מותגי אופנה וטיפוח. למרות זאת, היא לא מהססת להצהיר שעם כל הכבוד לתפיסות היופי ה"מקובלות" בחלקים מהעולם המערבי, הקריירה הספורטיבית שלה לפני הכל.

"הפכתי לחזקה יותר, ולכבדה יותר", הסבירה כשנשאלה על סוד ההצלחה הגדולה שלה בתקופה האחרונה, "כרגע אני משתמשת באקסטרה שומן שלי כעוצמה".

מבחינה פיזית, הסיפור די פשוט: אם לירדם רוצה לרדת במשקל, כל שעליה לעשות זה לשרוף יותר קלוריות ממה שהיא מכניסה כדי להגיע למאזן אנרגיה שלילי. כספורטאי צמרת, יש לזה חיסרון: פחות כוח, פחות אנרגיה, פחות מהירות, פחות עוצמה.

מנגד, שומן לא עוזר ולא נותן יתרון בפעילות גופנית שדורשת סיבולת במרחקים הקצרים (כפי שלירדם מתמחה בהם), אלא רק בארוכים יותר. עם זאת, על פי תזונאי הולנדי, "בגלל שלירדם לא צברה גירעון אנרגטי גדול מדי בחודשים האחרונים, השומן הזה מצליח להבטיח שהיא בונה יותר שרירים, כך שהיא עכשיו חזקה יותר ומרוויחה מזה הרבה".

אבל לירדאם מציינת שלא מדובר רק בעניין פיזיולוגי ספורטיבי, אלא גם בהחלטה אישית, שנוגעת גם למראה חיצוני. לדבריה, "בדרך כלל במהלך הקיץ אני מתרכזת בלהפוך לרזה וקלילה, ואני מגלה כעת שאני לא צריכה להיות כל כך ביקורתית כלפי עצמי. כיום אני יודעת לנצל את השומן הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully