וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.1: צ'לסי סגרה רכש כפול, איקרדי יחבור לרונאלדו?

עודכן לאחרונה: 1.1.2023 / 17:00

בדיאשיל יירכש ממונאקו תמורת 38 מיליון יורו, לצד ילד הפלא הברזילאי אנדריי סנטוס. אל נאסר בעקבוץ החלוץ, אונאי אמרי סימן את דאולופאו, אינטר ולאציו במאבק

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 31.12/ספורט1

העברות

* סיפור מעניין מספרד: לוקאס פרס עבר מקאדיס מהליגה הבכירה, לדפורטיבו לה קורוניה מהליגה השלישית תמורת מיליון יורו - אחרי ששילם כמעט חצי מהסכום. החלוץ בן ה-34 שילם מכיסו 493 אלף יורו, דפור השלימה את 507 אלף הנותרים והאיחוד יצא לפועל. פרס שנולד וגדל בלה קורוניה, ינסה להחזיר את דפור לליגת המשנה. הוא שיחק בקבוצה בעונת 2015/16, כבש 18 שערים ונמכר לארסנל תמורת כ-20 מיליון יורו.

* מגנה השמאלי של נבחרת פולין, טימותאוש פוחאץ', הושאל מאוניון ברלין לפנאתינייקוס. העסקה לא אופציית רכישה.

* ניוקאסל הודיעה על קיצור השאלתו של מרטין דובראבקה למנצ'סטר יונייטד, כך שהשוער שערך שתי הופעות בלבד במדים האדומים יחזור מידית למגפייז. במקביל, קבוצתו של אדי האו שחררה את שוער המשנה לוריס קאריוס.

שחקן נבחרת צ'ילה, דריו אוסוריו. Masashi Hara, GettyImages
ילד פלא. אוסוריו/GettyImages, Masashi Hara

שמועות

* צ'לסי הגיעה עם מונאקו לסיכום לגבי העברתו של בנואה בדיאשיל, שיעבור בדיקות רפואיות ויחתום רשמית תמורת כ-38 מיליון יורו, לפי "האתלטיק". בדיאשיל נגרע ברגע האחרון מסגל מונאקו למשחק הליגה שלה היום, ככל הנראה כדי לא לסכן את המעבר שבדרך. במקביל, סגרו הבלוז את צירופו של אנדריי סנטוס, הברזילאי בן ה-18 של ואסקו, תמורת 12.5 מיליון יורו.

* אחרי כריסטיאנו רונאלדו, אל נאסר הסעודית סימנה את מאורו איקרדי לפי דיווחים באיטליה. אם חלוצה של גלאטסראיי אכן יגיע, מי שעלול לשלם את המחיר ולעזוב הוא חלוץ נבחרת קמרון ונסן אבובקאר.

* מנצ'סטר יונייטד מעוניינת לצרף את מרכוס תוראם, חלוץ נבחרת צרפת ובורוסיה מנשנגלאדבך, שמסיים את חוזהו בקיץ ויהפוך לשחקן חופשי. תוראם, 25, מעורר עניין במספר קבוצות.

* ארסנל תגיש הצעה משופרת על מיכאילו מודריק, שחקן הכנף של שחטאר דונייצק. האוקראינים דחו הצעה על סך 50 מיליון יורו, ודורשים 95 מיליון. על פי הדיווחים, גם צ'לסי מעוניינת בשחקן, שאתמול העלה לאינסטגרם תמונה של מאמן ארסנל מיקל ארטטה וכתב "מאמן גדול", עם רמז נוסף על רצונו לעבור לתותחנים.

* מאמן בנפיקה רוג'ר שמידט הודה שהוא לא יודע אם אנסו פרננדס שיחק את משחקו האחרון בקבוצה ואם יעזוב כבר בינואר לצ'לסי או שמא המעבר ידחה לחורף, אבל בינתיים צ'לסי העבירה הצעה שהיא פחות מסכום השחרור הנקוב שלו - 115 מיליון יורו - ובקבוצה גם בוחנים אפשרות לצרף את ז'ואאו פליקס וג'וד בלינגהאם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מרכוס תוראם, שחקן נבחרת צרפת. GettyImages
כמה הוא שווה? תוראם/GettyImages

* האם טמי אברהם בדרך חזרה לאנגליה? ב"טים טוק" טוענים שמנצ'סטר יונייטד תנסה לצרף את חלוץ רומא ושההתלבטות של השדים האדומים היא אם לבצע את המהלך בינואר או בקיץ.

* באנגליה מספרים שהמירוץ אחר סיוורט מאנסוורק הנורבגי מתחמם וכולל בעיקר את ארסנל ומנצ'סטר יונייטד. שחקנה בן ה-20 של מולדה הוזכר גם כמועמד למילאן, אסטון וילה ואברטון.

* ילד הפלא הצ'יליאני דריו אוסוריו, ממשיך לעורר עניין רב באירופה. אחרי שוולבס סימנה אותו, כעת מרבית ההתעניינות היא דווקא מאיטליה. לאציו ואינטר עוקבות אחר שחקן הכנף בן ה-18, שכבש בעונה החולפת 7 שערים במדי אוניברסידד דה צ'ילה.

* התקדמות במגעים בין מארסיי לפלמנגו בנוגע לז'רסון. הקבוצה הברזילאית מוכנה לשלם 15 מיליון יורו כדי להחזיר את הקשר בן ה-26 למולדתו והצרפתים נוטים לקבל את ההצעה.

* אונאי אמרי רוצה לצרף לאסטון וילה שלו את ג'רארד דאולופאו. חלוץ אודינזה עשוי לשוב לפרמיירליג אחרי שכבר שיחק באברטון ו-ווטפורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully