וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' מאמין: "אם נפגע בשחקן-שניים, יכולה להיות קבוצה קסומה"

1.1.2023 / 7:41

"זה כמו תמונה בתלת מימד, כשמסתכלים ולא רואים שום דבר ואז תופסים נקודה והכל מתבהר", אמר מאמן הפועל תל אביב. במועדון ינסו להשלים את הטרייד של גורפינקל ואברהם, דראפיץ' עסוק גם במגעים לגבי השחקנים שישוחררו: "זה לא פשוט"

תקציר ה-1:1 של הפועל תל אביב מול מכבי נתניה/ספורט1

הפועל תל אביב סופרת ארבעה משחקים ליגה רצופים ללא ניצחון, ובתווך גם הדחה מהגביע נגד עפולה, אך פנטזיות הפלייאוף העליון עדיין קיימות אצל סלובודן דראפיץ'. ברמת הטבלה והנקודות זה ריאלי, אך מקצועית זה נראה כרגע רחוק מאוד ותלוי באופן כמעט אבסולוטי בחיזוק של ינואר.

דראפיץ' דיבר בסיום ה-1:1 מול מכבי נתניה אמש (שבת) על כמה שחקנים חדשים שיכולים לעשות את ההבדל. זה גם הסיכוי היחיד שלו היות והתנודות בהרכבים ובמערכים מראים שעד היום לא מצא את הנוסחה והכיוון המקצועי עם הסגל הנוכחי. שני משחקים עידן ורד זה הקלף שלו בהרכב ופתאום הוא לא מקבל דקה; אנטואן קונטה מקבל יותר מדי קרדיט למרות ששריר החשק מעט מפוקפק; חזרה לשלושה בלמים; שינוי של שחקני הקישור - קבוצה שכל שבוע מנסה להמציא משהו שעדיין לא מצליח.

יש גם מגבלות שצריך להתמודד איתן, שחקנים שאסור להשתמש בהם יותר מדי כי מראים להם את הדרך החוצה כמו שלומי אזולאי, רומראטו שמקבל דקות למרות שמציעים אותו במקביל לחצי ליגה ובמועדון מקווים שישוחרר השבוע, פאבלו גונסאלס (אם כי איתו העניין מורכב יותר בשל חוזהו לעונה נוספת), יהב גורפינקל על הפרק בעסקת אביב אברהם ואפילו על אבו דוסו ייתכן ויש הצעה והוא יימכר. אלה דברים שלא נותנים שקט מקצועי וייפתרו רק לאחר שיסתיים החלון בינואר, עד אז דראפיץ' יצטרך לחיות או למות עם זה. "אלה דברים לא פשוטים שצריך לשחרר שחקנים, יש משאים ומתנים, נראה את מי יותר קל לשחרר, למזלי זאת העבודה של המנהל המקצועי", אמר המאמן.

סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אופטימי, למרות הכל. דראפיץ'/ברני ארדוב

ועדיין, אי אפשר לקחת מדראפיץ' את האופטימיות והאמונה בקבוצה. "זה ייראה לכם משוגע או מצחיק, אבל אני מאמין", אמר. "השילוב בין הצעירים לשחקנים המנוסים הוא פנטסטי, שחקן אחד או שניים שפוגעים בהם ואפשר לעשות קבוצה קסומה. זה כמו תמונה בתלת מימד, כשמסתכלים ולא רואים שום דבר ואז תופסים נקודה והכל מתבהר".

האדומים לא היו רוצים לשחרר את יהב גורפינקל לנתניה, אך אם זה יהיה התנאי לעסקה על אביב אברהם הם עשויים להיענות, שכן דראפיץ' מאוד רוצה את הקשר שפרח תחתיו ותחת שי ברדה ביהלומים. הקשר הניגרי בנג'מין טיידי שסיכם בקבוצה צפוי לנחות היום.

דראפיץ התייחס בסיום המשחק לפצועים ואמר: "לסתיו למקין יש איזה קרע בכף הרגל, זה נדיר, אני לא חושב שהוא יהיה מוכן לבאר שבע, קונטה ואלן אוז'בולט הרגישו את השריר האחורי ואני חושב שהם יצאו בזמן אך נראה עד למשחק. אני לא חושב שהיאשם לאיוס יהיה כשיר לבאר שבע, אולי לנס ציונה. אני עדיין לא אימנתי את כל הקבוצה, כל הזמן מישהו פצוע, החלום שלי הוא שכולם יהיו בריאים".

למרות הקבוצה שנבנתה השנה, שוב מגיע שאפו לאוהדי הפועל תל אביב. חלק מהמנויים אמנם בחרו להישאר בבית, אך עוד לפני המשחק אזלו כל הכרטיסים לאוהדי הקבוצה למושבה, ממש לא מובן מאליו עם מה שהם עוברים בשנים האחרונות בכלל ובשנה הנוכחית בפרט. לקרוא להם "הנכס הכי גדול של המועדון" זה אנדר-סטייטמנט.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אביב אברהם, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
במועדון לא היו רוצים לוותר על גורפינקל, אך דראפיץ' מאוד רוצה אותו. אברהם/ברני ארדוב

במחזור ה-17, תתארח הפועל תל אביב אצל הפועל באר שבע ביום שני הבא (20:30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully