וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ומכבי נתניה בשיחות על טרייד: אברהם תמורת גורפינקל

31.12.2022 / 20:15

האדומים מעדיפים שגורפינקל יישאר, אבל נתניה זקוקה למגן שמאלי. "אם יהיו לי את הכלים": דראפיץ' שולח מסר, ומודאג מ"הגולים המצחיקים"

תקציר ה-1:1 של הפועל תל אביב מול מכבי נתניה/ספורט1

הפועל תל אביב ומכבי נתניה לא מצליחות לברוח מהתחתית ולצאת לדרך חדשה: השתיים נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 בפתח תקוה, שם האדומים אירחו בגלל עונש רדיוס. אלן אוז'בולט העלה את הפועל תל אביב ליתרון (41), עומרי גנדלמן השווה (56) והקבוצות חילקו נקודות במשחק הראשון מאז ה-15 באוקטובר שהאדומים מארחים עם קהל.

להפועל תל אביב זה היה תיקו שלישי ברציפות והיא לא מצליחה להתרומם גם אחרי פגרת המונדיאל. מכבי נתניה צמודה אליה בחלק התחתון, אבל לפחות הצליחה להימנע מהפסד שלישי רצוף. נתניה אגב, סופרת כבר 11 משחקים רצופים בלי ניצחון על הפועל תל אביב בכל המסגרות.

בינתיים, יש שיחות בין שתי הקבוצות לגבי טרייד: אביב אברהם תמורת יהב גורפינקל. בהפועל תל אביב היו מעדיפים שגורפינקל יישאר, אך ייתכן כי נתניה תסכים לעסקה רק בתנאי שהמגן השמאלי יעבור.

שחקן הפועל תל אביב אור ישראלוב. ברני ארדוב
תחושת פספוס. הפועל תל אביב/ברני ארדוב
שחקני הפועל תל אביב, אל ים קנצפולסקי, בן ביטון, קייס גאנם, אלן אוז'בולט. ברני ארדוב
היו רגעים יפים. קנצופולסקי/ברני ארדוב
מאמן הפועל תל אביב סלובודן דראפיץ', ליד כרם ג'אבר, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
עדיין אופטימי. דראפיץ'/ברני ארדוב

סלובודאן דראפיץ' אמר בסיום: "יכולנו לנצח בסיום, כמו במשחקים הקודמים. אנחנו צריכים את גאנם בכושר טוב, הוא רק חזר מפציעה, ויש עוד כמה שחקנים שצריכים להיות בכושר יותר טוב, היה חסר מי שיבקיע כי היו לנו הזדמנויות, אבל זה המשחק. קשה לפתח משחק מול מכבי נתניה, כי היא לוחצת בכל המגרש. היינו צריכים להחזיק את הכדור אבל לא היו לנו כלים.

"אני לוקח את הנקודה הזאת, עם אופטימיות בידיעה שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב. אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להגיע לפלייאוף העליון. ההגנה? אנחנו מקבלים לפעמים גולים מצחיקים. זה קורה, ואי אפשר להסביר. לפעמים חוסר ביטחון. אבל אני רוצה לקחת את הדברים הטובים. כששינינו מערך ההגנה שיחקה יותר טוב, החילופים הוסיפו לנו, חבל שלא הבקענו".

על ההשפעה שלו בחודשים שלו כמאמן הפועל תל אביב: "לפעמים זה הולך מהר, לפעמים לאט. במה שהיה כאן, אתה רוצה לשנות דברים, ולפעמים זה הולך קשה. אני שם, צריך לעשות כמה שינויים, ואם יהיו לי את הכלים, אני שם. אני מרגיש שאם זה יתחבר, יכול להיות פה משהו יפה".

אל ים קנצופולסקי: "הובלנו, וזו לא התוצאה שרצינו, ולא המשחק שרצינו, וזה מבאס. לא באנו להתגונן וללכת לאחור, אבל במחצית הראשונה הם שלטו ודווקא אז כבשנו, אנחנו צריכים לשחק טוב יותר. לא מעניין אצלנו צעירים או ותיקים, אני בכל משחק בא להוכיח, זה לא הענייין בכלל. אנחנו צריכים להביא הרבה יותר כדי שהמועדון יהיה במקום שהוא צריך להיות".

מאמן מכבי נתניה רן קוז'וך. ברני ארדוב
טעון שיפור. קוז'וך/ברני ארדוב
עומרי גנדלמן, שחקן מכבי נתניה עם פטריק טוומאסי. ברני ארדוב
מבואס שלא כבש צמד. גנדלמן/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה רן קוז'וך: "יכולנו להוציא יותר מהמשחק. נקלענו לפיגור, אבל אני שמח שידענו לחזור ולהשוות. ידענו שכשאנחנו מחזיקים בכדור נהיה חשופים בהתקפות המעבר. הספיק רגע אחד של חוסר ריכוז כדי לספוג. את מה שצריך לתקן, אנחנו יודעים, ונתקן. אי מאמין שהעונה הזאת תלך למקומות טובים, אבל זה תלוי בנו, בעבודה שלנו, בהבנה מהן הנקודות הטוסות והחזקות שלנו".

כובש השער לנתניה עומרי גנדלמן: "הייתי צריך לכבוש את השער השני היום, וזה משהו שאני והקבוצה חייבים לשפר, את ניצול המצבים. הכל צפוף בטבלה, אנחנו צריכים להיות מאוד עירניים למה שקורה סביבנו. זה מועדון שרוצה להתפתח, ואנחנו צריכים לשפר את התוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully