וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' אמור לאמן בגביע. המאמן הבא של מכבי ת"א יהיה מעורב ברכש

1.1.2023 / 6:33

גורמים סביב המועדון העריכו כי עדיף היה להיפרד מהמאמן ולאפשר ליצחקי לאמן מול סכנין, אולם כרגע אין שינוי בתכניות: "לא צריך לפעול בשליפה". אם היה נשאר, איביץ' היה מנסה לצרף מגן ימני ושחקן כנף, ההערכה היא כי גם המאמן הבא יבקש את העמדות הללו

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 1:1/ספורט 1

למרות האכזבה הגדולה מתוצאת התיקו אמש (שבת) בקרית שמונה, אין בשלב הזה שינוי בתוכניות של מכבי תל אביב והכוונה היא שוולדאן איביץ' יאמן גם מול בני סכנין במשחק גביע המדינה מחרתיים. האימון של הקבוצה מתוכנן להיום אחר הצהריים ועל פי התכנית המקורית איביץ' והצוות שלו אמורים לאמן את הקבוצה ולהכין אותה למפגש מול בני סכנין.

גורמים מסוימים בסביבת הקבוצה העריכו אמש כי אחרי איבוד שתי הנקודות היקרות אמש בקרית שמונה וכאשר לכולם ברור שאיביץ' יעזוב השבוע, עדיף היה להיפרד מהמאמן כבר היום וללכת למשחק הגביע מחרתיים עם ברק יצחקי על הקווים. בשלב הזה אין כאמור שינוי בתוכניות, גם כי מכבי תל אביב שיחקה אמש טוב, הגיעה ל-31 הזדמנויות אבל סבלה מיכולת סיום לא טובה של שחקניה וגם מחוסר מזל בולט במיוחד. "אם היינו נראים רע ולא היינו מנצחים, אולי היה נכון לעשות את השינוי גם אם אין עדיין מאמן חתום, אבל הקבוצה שיחקה טוב במגרש קשה ובמשחק חוץ קשה ולכן לא צריך לפעול בשליפה", אמר גורם בסביבת המועדון.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. מאור אלקסלסי
כרגע הוא על הקווים. איביץ'/מאור אלקסלסי

המעבר מאיביץ' למאמן שיחליף אותו, יוביל להמתנה בגזרת הרכש. בשיחות שמתנהלות עם המאמן הבא, הוא מבקש, באופן טבעי, לראות קודם את הסגל שיעמוד לרשותו בכמה אימונים ורק לאחר מכן לקבל החלטה באילו עמדות הוא זקוק לשחקנים אחרים. אם איביץ' היה נשאר בקבוצה, מכבי תל אביב היתה מצרפת מגן ימני זר ומנסה לצרף שחקן כנף מהיר. ההערכה היא שגם המאמן הבא יבקש את העמדות האלה, אבל כדי לעשות את הפעולות בדרך המקובלת והנכונה, יש כוונה להמתין עד למינוי המאמן הבא ואז להחליט על השחקנים שיצורפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

במחזור הבא (שבת, 17:30) תארח מכבי תל אביב את מ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully