וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה חגגה את התיקו, וגיששה לגבי צירוף ג'ונתן סיסה

שביעות רצון מה-1:1 נגד מכבי תל אביב, מחמאות להופמייסטר שהצטיין. חדרה לא פוסלת את האפשרות לשחרר את הבלם, אך כרגע השיחות לא הבשילו לכדי מגעים של ממש. בקרית שמונה מקווים ששרצקי לא יתפתה למכור את הכוכבים

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 1:1/ספורט 1

שמחה גדולה בעירוני קרית שמונה אחרי התיקו 1:1 מול מכבי תל אביב אתמול (שבת). בקבוצה רצו להשיג תוצאה שתיתן בטחון ורוח גבית במאבקי ההישרדות ובסיום נשמעו חגיגות בחדר ההלבשה, דבר שבקרית שמונה שכחו כבר איך ניראה ונשמע.

"אין ספק שאנחנו מאושרים. רצינו לנצח, אבל תיקו מול מכבי תל אביב זו נקודת בונוס במצב הנוכחי שלנו", אמר שחקן בקבוצה, "הראינו שאנחנו מסוגלים לעמוד ולהתמודד. אין פה קבוצה שצריכה לרדת ליגה ועכשיו זה הזמן שלנו להוכיח את זה".

בקבוצה החמיאו ליואב הופמייסטר שרשם משחק נהדר. הקשר שספג ביקורות העונה, מקבל את הקרדיט אצל ניר ברקוביץ' ואתמול הצטיין. בקרית שמונה מקווים שהופמייסטר ימשיך ביכולת זו.

מאמן עירוני קרית שמונה, ניר ברקוביץ'. מאור אלקסלסי
רוצה עוד שני שחקנים חדשים. ברקוביץ'/מאור אלקסלסי

נועלת הטבלה מתכוננת כעת לסדרת משחקים מול יריבות מהתחתית ומרכז הטבלה והיא מקווה לנצל אותם כדי לעלות מעל העל האדום. שלושת הזרים שהוחתמו בשבועות האחרונים, איבן בכר, מרלון וג'יאן מרטינס, יירשמו ביום שלישי ויוכלו לעמוד לרשותו של ברקוביץ' במשחק נגד בני ריינה במחזור הבא. "עכשיו זה המאני טיים שלנו", אמרו במועדון, "אם ננצח את ריינה נדע שיצאנו לדרך חדשה".

מלבד הזרים החדשים, ברקוביץ' רוצה להתחזק בשני שחקנים נוספים. הבעלים איזי שרצקי כבר הצהיר לפני כמה שבועות שאף שחקן לא יימכר, אך בקרית שמונה יודעים ששלושה מהשחקנים הכי חשובים עשויים לקבל הצעות בחלון ההעברות ומקווים ששרצקי אכן יעמוד במילתו ולא יתפתה למכור אותם. השלושה - מוחמד שכר, זיו מורגן ואיתמר שבירו, מעוררים עניין אצל לא מעט קבוצות, אך בשלב הזה עדיין לא הגיעה הצעה רשמית בנוגע לאחד מהם.

אחד המועמדים לחיזוק הוא ג'ונתן סיסה מהפועל חדרה. בקרית שמונה מעוניינים מאוד בבלם מחוף השנהב וגם בחדרה לא פוסלים לשחררו, אך בשלב זה השיחות לא הבשילו למגעים של ממש. בקרית שמונה לא אופטימיים לגבי הסיכויים אך יעשו ניסיון נוסף בהמשך לצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully