וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "נתנו לנו גול בלי להגיע למצב", זיו אריה: "נקודת ברכה"

אכזבה גדולה במ.ס. אשדוד לאחר ה-1:1 מול הפועל ירושלים: "אכזרי הוא הכדורגל, אין טענות לג'רפי". האורחת הסתפקה בנקודה: "אם הגענו למצב שלומדים אותנו עשינו משהו נחמד"

תקציר ה-1:1 של מ.ס. אשדוד מול הפועל ירושלים/ספורט1

מ.ס. אשדוד והפועל ירושלים נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 דרמטי משער שוויון בתוספת הזמן של גיא בדש, במשחק בו האורחת נראתה משמעותית פחות טוב משחקניו של רן בן שמעון, אך בלאגן ברחבת המארחת והשמטה של יואב ג'רפי חילקה את הנקודות בין השתיים במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה.

דויד קופרמן, שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
מתוסכלים בסיום. קופרמן/דני מרון

רן בן שמעון סיכם: "90 דקות הם לא הגיעו לשער שלנו בכלל. נתנו לנו גול בלי להגיע למצב. הייתה לנו שליטה ברורה, שיחקנו נכון וחכם. אכזרי הוא הכדורגל. קורה, זה חלק מהחיים. השחקנים כל כך רצו, אני אלך לחדר הלבשה וארים להם את הראש. הם עשו את המקסימום".

על שחקני הסגל ששותפו: "יש חומר למחשבה על מי משחק ואיך משחק. הדינמיקה של קבוצת כדורגל היא נכונה. שיחקנו מול קבוצה טובה שהייתה לא טובה היום".

לקראת המחזור הבא נגד מכבי תל אביב: "קודם יש לנו משחק נגד רמת השרון. משחק חשוב מאוד, אחר כך נחשוב על מכבי תל אביב".

על עומק הסגל ופתרונות לחלון: "מי שמסתכל על הטבלה והסטטיסטיקה אנחנו צריכים לנצל יותר מצבים. נגד נס ציונה היינו שלוש, ארבע רמות מעל. היינו חכמים וטקטים, קרה שהחליק. אין לי טענות נגד ג'רפי. ממשיכים הלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
"נקודה שהיא ברכה". אריה/דני מרון

זיו אריה הסתפק בנקודה: "טוב שיצאנו עם נקודה שלא בטוח שהגיעה לנו. לא שאשדוד הגיעה ליותר מדי מצבים, אבל לא היו לנו גם. איחרנו עם החילוף שלנו ועם איבוד כדור מטופש בדרך לגול. עם קצת יותר ריכוז בהתקפה היינו מצליחים במשחקים האחרונים. היום לא שרקו לטובתנו במצבים חשובים ואת הפנדל שהגיע לנו. שחקנים ביכולת פחות טובה, עייפות, זאת נקודת ברכה".

על היכולת מפתיחת העונה שהשתנתה: "אם הגענו למצב שלומדים אותנו עשינו משהו נחמד. נפתור את זה, איבדנו יותר מדי כדורים. כל נקודה ברכה בליגה הזאת".

על החילופים: "עשינו בלאגן. כלום לא עבד, אם זה היה תיקו מאופס היינו יוצאים מרוצים ולא זורקים הכל למגרש. שמח שזה עבד היום".

לקראת הדרבי: "שיהיו בריאים בית"ר, אבל אני מתעסק בהפועל ירושלים. דרבי זה דרבי".

גיא בדש, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
שמחים על הנקודה. בדש/דני מרון

גיא בדש שכבש את השוויון הדרמטי: "לא שיחקנו טוב. זה לא השתנה משבוע שעבר. מאוד חיובי להשוות בדקה ה-90, זה משמח ונותן לנו סיבה לחייך. מאז שחזרנו מהפגרה זה פחות זורם. למדו אותנו, יודעים מי השחקנים הבולטים ומה עשינו עד עכשיו. אני שמח שלקחנו נקודה, זה מאוד חשוב, כי אשדוד קבוצה שנלחמת גם על הפלייאוף".

לקראת הדרבי: "בית"ר בכושר אולי הכי טוב בליגה. זה משחק אחר מהקודם. עדיף לבוא משוויון בדקה ה-90".

יואב ג'רפי הביע את אכזבתו מהתיקו: "היינו הרבה יותר טובים במהלך המשחק, כואב לקבל גול בדקה כזאת. דברים הולכים לנו קשה במשחקים האחרונים. שמח שהצלחנו לעצור את כדור השלג של ההפסדים, אבל הגיע לנו יותר. אנחנו סופגים שערים קלים מדי, נצא חזקים מהתקופה הרעה. עובדתית אנחנו מתקשים בהבקעת שערים. הכדורגל נמדד בתוצאות וזה לא מתחבר לנו לאחרונה, מקווים לחזור לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully