וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסמירו "הופתע לגלות כמה טוב רשפורד", האם הולאנד ניצל מהרחקה?

קשר מנצ'סטר יונייטד מחמיא לחלוץ שעלה במחצית השנייה וכבש את שער הניצחון. רשפורד: "איחרתי כי ישנתי, טעויות קורות". ארלינג הולאנד שבר שיא פרמיירליג נוסף, אבל ניצל מאדום

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:1 על וולבס/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד גברה היום (שבת) 0:1 על וולבס ועלתה, לפחות זמנית, למקום הרביעי המוביל לליגת האלופות בעונה הבאה. השדים האדומים יהיו מחר גם עם משחק חסר לעומת טוטנהאם שתפגוש את אסטון וילה (ראשון, 16:00, ספורט1), ונמצאים בעמדה טובה במאבק על הטופ 4 עם שלושה ניצחונות רצופים וכושר כיבוש נפלא של מרכוס רשפורד.

מי שהחמיא למרכוס רשפורד היה קאסמירו, שאמר עליו: "אני אדבר איתכם בכנות. הופתעתי מאוד לגלות איזה שחקן רשפורד. לדעתי, במיוחד כשאני מכיר את השחקן גם מחוץ למגרש, הוא יכול להיות אחד מ-5 השחקנים הכי טובים בעולם".

מרכוס רשפורד, שחקן מנצ'סטר יונייטד לצד לוק שואו. GettyImages
בכושר פנטסטי. רשפורד/GettyImages

החלוץ האנגלי פתח את המשחק על הספסל בעקבות עבירת משמעת אחרי שלדבריו לא קם מהשינה בזמן ואיחר למפגש של הקבוצה. הוא עלה בתחילת המחצית השנייה וכבש את שער הניצחון של האורחת: "אלו חוקי הקבוצה. טעויות יכולות לקרות לפעמים. כמובן שהייתי מאוכזב לא לשחק מלכתחילה, אבל אני מבין את החלטת המאמן. איחרתי לקראת ההגעה למשחק, ישנתי יותר מדי וזאת הייתה טעות שלי".

רשפורד הפך לשחקן שהבקיע הכי הרבה שערי ניצחון מכריעים כמחליף בפרמיירליג, עם חמישה כאלה, ולשלישי בכל מנצ'סטר יונייטד (12) אחרי אולה גונאר סולשיאר (17) וחאבייר הרננדס (14).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אריק טן האח, מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מרוצה מהקבוצה, אך חושב שיש לאן להשתפר. טן האח/GettyImages

אריק טן האח הסביר את החלטתו לספסל את הכוכב של יונייטד: "זאת הייתה החלטה נכונה. הוא היה מבריק, חי את המשחק והבקיע שער. זאת הייתה התגובה הנכונה מבחינתו למה שקרה, כמובן שהכל בדיעבד. לא הייתי מרוצה במחצית הראשונה, אמרתי לשחקנים שהם משחקים בגישה לא נכונה וככה לא ננצח משחקים. כולם היו צריכים לתת עשרה אחוזים יותר מעצמם".

המאמן ההולנדי הוסיף: "אנחנו חייבים לנצח משחקים כאלה, והצלחנו הפעם. זאת הפעם הראשונה העונה שאנחנו ברביעייה הראשונה בטבלה, אבל זה חסר משמעות כי הדרך ארוכה עד סיום העונה. יש עוד הרבה משחקים, אנחנו חייבים לראות את זה כמעבר ממשחק למשחק. אנחנו מוכרים לנצח כל משחק, לאסוף שלוש נקודות ולהישאר בפוזיציה של ניצחון כל משחק אפשרי".

טן האח סירב להתייחס למעבר של כוכב הקבוצה לשעבר, כריסטיאנו רונאלדו, שעבר לאל נאסר: "אני לא רוצה לדבר על העבר, בואו נדבר על העתיד. עשינו היום צעד חשוב קדימה".

ארלינג הולאנד, שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
לא מפסיק לכבוש ולשבור שיאים. הולאנד/GettyImages

הולאנד ניצל מאדום

בינתיים, היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי המשיכה להנות מארלינג הולאנד שכבש את הראשון מול אברטון בשערו ה-21 העונה בפרמיירליג, אבל בסופו של דבר האלופה הסתפקה ב-1:1 ואיבדה נקודות יקרות.

הנורבגי הבקיע כבר מול יותר מתשע קבוצות שונות בליגה והפך לשחקן שכבש הכי הרבה שערים בעונת פרמיירליג לפני סיום השנה האזרחית הלילה. במקביל, אגב, רבים ברשת תהו איך הולאנד לא ספג כרטיס אדום על העבירה שלו על מיקולנקו בדקה ה-20, אחרי גלישה פרועה.

צפו בתקציר התיקו של מנצ'סטר סיטי

תקציר: מנצ'סטר סיטי - אברטון 1:1/ספורט1

פפ גווארדיולה אמר בסיום: "שיחקנו טוב מאוד, טוב מאוד. ניסינו לכבוש את השער השני, אבל לא הצלחנו. קשה מול 8 שחקנים ברחבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully