וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 31.12: לואיס סוארס חתם לשנתיים בגרמיו

עודכן לאחרונה: 31.12.2022 / 22:00

החלוץ האורוגוואי בן ה-35 מצא בית חדש בברזיל. סקוט פארקר מונה למאמן קלאב ברוז', השכר שפ.ס.ז' מוכנה לשלם למסי, אל נאסר רוצה את ראמוס

תקציר: לידס - מנצ'סטר סיטי 3:1 (צמד של ארלינג הולאנד)/ספורט1

העברות

* עכשיו זה רשמי: לואיס סוארס בן ה-35 חתם לשנתיים בגרמיו הברזילאית. גדול כובשי נבחרת אורוגוואי בכל הזמנים, שעזב את נסיונל אחרי שהוביל אותה לאליפות, דחה הצעות מארה"ב וערב הסעודית כדי לשחק בקבוצה מפורטו אלגרה.

* סביליה צירפה בהשאלה את לואיק באדה, בלמה של ראן. האנדלוסים, שמסובכים בתחתית הליגה הספרדית, מחזיקים באופציית רכישה על הצרפתי בן ה-22 בסיום העונה.

* סקוט פארקר בן ה-42, שחקן העבר של נבחרת אנגליה, מונה למאמנה החדש של קלאב ברוז' וידריך אותה בשמינית גמר ליגת האלופות מול בנפיקה. כמאמן הספיק לעלות ליגה עם פולהאם ובורנמות'.

* המאמן הקרואטי איבן לקו, שזכה באליפות בלגיה עם קלאב ברוז' ובגביע עם אנטוורפן, חזר למולדתו ומונה למאמן היידוק ספליט, עם חוזה עד קיץ 2025.

שמועות

* עם שובו של ליאונל מסי לצרפת צפויה פגישה בין נציגיו לראשי פריז סן ז'רמן, אחרי שהצדדים סיכמו בעל פה על הארכת חוזהו במועדון עד 2024. מסתמן כי בעיר האורות מוכנים לשדרג את שכרו של אלוף העולם הטרי, שמרוויח נכון להיום 40.5 מיליון יורו לעונה.

* אחרי שהגיע למקום השלישי במונדיאל עם נבחרת קרואטיה, הבלם דיאן לוברן עומד לעזוב את זניט סנט פטרסבורג: על פי "ל'אקיפ" הצרפתי, השחקן בן ה-33 הגיע לסיכום עם ליון ויצטרף אליה בימים הקרובים.

* אחרי שהרעידה את שוק ההעברות עם צירופו של כריסטיאנו רונאלדו, ב"מארקה" טוענים שאל נאסר תפעל להחתמת סרחיו ראמוס כדי לאחד כוחות בינו לבין הפורטוגלי.

* לסטר סיטי הגישה לאנז'ה הצעה ראשונה עבור עזדין אונאחי המרוקאי. לפי "ל'אקיפ", השועלים מוכנים לשלם 20 מיליון יורו ועוד 10 מיליון בבונוסים.

* בתקשורת הרומאית פורסם כי ניוקאסל הצטרפה למירוץ אחר ניקולו זאניולו, ומוכנה לשלם סכום גדול כדי לגבור על טוטנהאם וארסנל.

* לפי "האתלטיק", החלוץ אליס סימס לא ייכלל בסגל סנדרלנד למשחק נגד בלקפול כיוון שהוא בדרך חזרה לקבוצת האם שלו - אברטון. השחקן בן ה-21 הבקיע עד כה שבעה שערים ובישל שניים נוספים ב-17 הופעות בצ'מפיונשיפ העונה.

שחקן נבחרת ארגנטינה אנסו פרננדס. רויטרס
צ'לסי לא מוותרת. אנסו פרננדס/רויטרס

* לפי פבריציו רומאנו, אנסו פרננדס רוצה במעבר לצ'לסי, וכעת כל שנותר הוא שהבלוז יסגרו את פרטי ההעברה עם בנפיקה. צ'לסי לא מציעה להפעיל את סעיף השחרור העומד על 120 מיליון יורו, אלא מוכנה לשלם סכום גבוה יותר מכך, אך במספר פעימות ולא בבת אחת

* אם העסקה לא תצא לפועל, הבלוז ינסו לצרף את חברו של פרננדס לנבחרת ארגנטינה - אלכסיס מקאליסטר, שאמור לעלות הרבה פחות כסף ומבוקש גם על ידי ארסנל, טוטנהאם ויובנטוס.

* אבל זה לא הכל. לפי "גרדיאן", צ'לסי מנסה "לחטוף" לארסנל את מיכאליו מודריק. שחטאר דונייצק דורשת 85 מיליון ליש"ט תמורתו - סכום שהתותחנים לא מוכנים לשלם.

* לפי "לה פריזיאן", ההתאחדות הצרפתית הגיעה לסיכום עם דידייה דשאן, והמאמן אמור להמשיך בשורות סגנית אלופת העולם. המחלוקת היחידה היא אורך החוזה - דשאן רוצה לחתום עד אחרי המונדיאל של 2026, ההתאחדות כרגע מציעה חוזה עד אחרי יורו 2024.

אלכסיס מקאליסטר, שחקן נבחרת ארגנטינה. Clive Brunskill, GettyImages
סחורה חמה. מקאליסטר/GettyImages, Clive Brunskill

* אנטה רביץ' רוצה לעזוב את מילאן, שתדרוש עבורו 15 מיליון יורו.

* דניס סוארס אמור לסיים את העונה בסלטה ויגו, ואז לחתום כשחקן חופשי בשורות ויאריאל, עד 2026.

* קאדיס גיששה לגבי לואיס אלברטו, לאציו דורשת 20 מיליון יורו.

* לואיס סוארס אמור לעבור בקרוב בדיקות רפואיות בגרמיו ולחתום רשמית לשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully