וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלטה מעוותת ומוזרה": אספניול זועמת על ביטול ההרחקה של לבנדובסקי

עודכן לאחרונה: 30.12.2022 / 19:35

היריבה העירונית של ברצלונה הלינה על ההחלטה לאפשר לסקורר לשחק מולה בשבת: "לא מכירים תקדימים כאלו בקבוצות אחרות"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.12/ספורט1

בעוד פחות מ-24 שעות ברצלונה תחזור לפעילות בליגה הספרדית עם משחק ביתי מול אספניול. מי שהיה אמור להיעדר מהמשחק הזה הוא רוברט לבנדובסקי, הסקורר הגדול של הליגה הספרדית שכבש 13 שערים ב-14 משחקים עד כה העונה. אלא שיממה בלבד לפני המשחק הקטלאנים התבשרו שהערעור שלהם התקבל והחלוץ הפולני יעמוד לרשות צ'אבי במשחק הזה למרות שהוא קיבל הרחקה משלושה משחקים אחרי האדום שספג מול אוסאסונה.

באספניול, היריבה העירונית של ברצלונה, ממש לא קיבלו את ההחלטה הזו בשלוות נפש ותקפו את ראשי ההתאחדות. "ההחלטה הזו ממש לא שגרתית בעינינו, לבטל הרחקה 24 שעות לפני המשחק", תקף מאו יא מנכ"ל אספניול, "זו החלטה מעוותת ומוזרה. אנחנו לא מכירים מקרים דומים לזה בקבוצות אחרות, כולל בקבוצה שלנו".

שחקן ברצלונה, רוברט לבנדובסקי. רויטרס
באספניול ממש ירתחו אם הוא יכבוש מולם. לבנדובסקי/רויטרס

המועדון הוציא גם הודעה רשמית בנושא והלין: "אספניול סבורה שההחלטה הזו לא שגרתית בהתחשב בזה שאנחנו 24 שעות לפני המשחק. זה הפריע לתכנון שלנו למשחק, זה מצב מוזר ולא הכרנו מקרים דומים כאלה בעבר. הערעור של ברצלונה נדחה במספר מקרים על ידי מספר גופים, ככה שזה מוזר".

מי שעוד עלולות להיפגע מההחלטה הזו הן כמובן קבוצות הצמרת ובראשן ריאל מדריד, שנכון לעכשיו מפגרת בשתי נקודות אחרי היריבה הגדולה שלה. ניצחון של האלופה הערב מול ריאל ויאדוליד ושון וייסמן יעלה אותה לפסגה לפחות זמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully