וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים יוצאת לגן נר, בני הרצליה תשתחל לרבע גמר הגביע?

עודכן לאחרונה: 30.12.2022 / 19:07

שבת בליגת העל: האדומים לא ניצחה את גלבוע גליל בחוץ בעונה הסדירה כבר שש שנים (19:30), מחזיקת הגביע המכהנת תהיה חייבת ניצחון על הפועל תל אביב (21:00). טוקוטו שב לסגל על חשבון הורד

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.12/ספורט1

שני משחקים ייערכו מחר (שבת) בליגת העל בכדורסל: הפועל ירושלים תתארח אצל הפועל גלבוע/גליל בפתיחת המחזור ה-12, בעוד הפועל תל אביב תתארח אצל בני הרצליה במשחק השלמה מהמחזור העשירי.

ליוואי רנדולף, הפועל ירושלים. לירון מולדובן
אולי הפעם ינצחו בגן נר? שחקני הפועל ירושלים/לירון מולדובן

הפועל גלבוע גליל - הפועל ירושלים (שבת, 19:30)

הסיבוב השני ייצא לדרך, כשהירושלמים ינסו לשוב למאזן חיובי על חשבון נועלת הטבלה. האורחת לא ניצחה בגן נר במסגרת העונה הסדירה כבר שש שנים, ויצאה מפסידה בששת ביקוריה האחרונים שם. גוני יזרעאלי ימשיך לעמוד על הקווים של גלבוע גליל, שתקווה לחולל הפתעה ואולי לצאת סוף סוף לדרך חדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
תומר גינת שחקן הפועל תל אביב מול סנדי כהן שחקן בני הרצליה. דני מרון
משחק מסקרן. גינת מול כהן/דני מרון

בני הרצליה - הפועל תל אביב (שבת, 21:00)

שחזור גמר גביע המדינה הוא המשחק שיכריע האם מחזיקת הגביע תיפרד מעשית מהתואר עוד לפני סיום השנה האזרחית. רק ניצחון ייתן להרצליה את הכרטיס השמיני והאחרון להגרלת רבע גמר גביע המדינה ביום שלישי, בעוד הפסד ישאיר אותה בחוץ וישלח לשם את הפועל גליל עליון. הפועל תל אביב תנסה להמשיך במומנטום אחרי הניצחון הדרמטי על הפועל ירושלים, מול יריבה לה הפסידה שלוש פעמים אשתקד, בתקווה לעשות צעד נוסף אל עבר הבטחת המקום הראשון בסיום הסיבוב. ג'יי פי טוקוטו שלא התלבש מול הפועל ירושלים ישוב לסגל, על חשבון ג'יילן הורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully