וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט הקאלט לא נשכח: כך נראתה המסיבה הגדולה שארגן ליאונל מסי

רגע לפני החזרה לפריז, הפרעוש הזמין לרוסאריו כ-200 אורחים לחגוג איתו את הזכייה במונדיאל. תופתעו או לא, אך נעשה שימוש ניכר במשפט "על מה אתה מסתכל, טמבל"

מסיבת "האלופים" שאירח ליאונל מסי לכבוד השנה החדשה/מתוך טוויטר

כמעט שבועיים חלפו מאז שנבחרת ארגנטינה זכתה במונדיאל השלישי בתולדותיה, אבל החגיגות עדיין נמשכות. הלילה (בין חמישי לשישי) נערכה המסיבה הגדולה האחרונה לציון החזרת גביע העולם לארגנטינה, מסיבה שאותה ארגנה משפחת מסי בעיר הולדתו רוסאריו - וכצפוי, לא מעט דברים קרו במסיבה ומחוצה לה.

המסיבה של משפחת מסי לכבוד הזכייה במונדיאל. אינסטגרם, צילום מסך
המסיבה של משפחת מסי לכבוד הזכייה במונדיאל/צילום מסך, אינסטגרם
המסיבה של משפחת מסי לכבוד הזכייה במונדיאל. טוויטר, צילום מסך
המסיבה של משפחת מסי לכבוד הזכייה במונדיאל/צילום מסך, טוויטר

מסי נמצא בחופשה עד ה-1 בינואר, באישור קבוצתו פריז סן ז'רמן כמובן, ולקראת החזרה מארגנטינה לצרפת ערך מסיבה ענקית אמש במרכז רוסאריו. במסיבה שזכתה לשם "חגיגת האלופים", בין השאר, הגיעו חבריו לנבחרת אנחל די מריה וליאנדרו פארדס, וגם חאבייר מס'צראנו ומקסי רודריגס שהיו בעברם מכוכבי האלביסלסטה לצד מסי. בסך הכל הוזמנו כ-200 אורחים, חלקם גם ידוענים מקומיים, אבל מחוץ לאולם האירועים המתינו מאות אנשים למשפחת מסי שהגיעה בהרכב מלא, כולל שלושת הילדים של ליאונל ושל אנטונלה והוריו של "הפרעוש".

המסיבה החלה ב-19:00 שעון ארגנטינה והופיעו בה שתיים מהלהקות המובילות בארגנטינה, "לה קונגה" ו"לוס פלמראס". ועם כל הכבוד לפרטים הללו, את תשומת הלב תפסו בעיקר כוסות המשקה באירוע, כפי שתועדו על ידי מספר אורחים ברשתות החברתיות, שעוטרו בכיתוב "על מה אתה מסתכל, טמבל" - משפט שכבר הפך לקאלט מאז שמסי אמר אותו לאחר המשחק נגד הולנד לחלוץ האורנג' ואוט וחהורסט.

הכוסות שגנבו את ההצגה

צפו בתספורת החדשה של ניקולאס טגליאפיקו

ליאונל מסי לא יעמוד לרשות פריז סן ז'רמן במשחק הקרוב נגד לאנס וספק אם ישותף בגביע מול שאטורו ביום שישי, אבל צפוי לשוב לסגל לכל המאוחר נגד אנז'ה ביום רביעי ה-11 בינואר.

אגב, מי שלא נכח במסיבה, אבל בהחלט חגג גם כן את הזכייה הוא המגן ניקולאס טגליאפיקו, שהתחדש בתספורת חדשה ומופרעת לכבוד הזכייה במונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully