וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון סטוקטון שוב חולל סערה: "קרוב ל-1,000 ספורטאים מתו בגלל שהתחסנו"

רכז העבר האגדי מתנגד החיסונים, העלה טענות תמוהות חדשות וטען: "יש לי הוכחות, רק עכשיו אני מספיק בטוח כדי לחשוף את המידע"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.12/ספורט1

ג'ון סטוקטון הפך בשנים האחרונות לדמות שנויה במחלוקת בעיקר בשל התנגדותו הנחרצת לחיסונים נגד קורונה. רכז העבר האגדי, שיאן האסיסטים והחטיפות של ה-NBA בכל הזמנים, התבטא מספר פעמים בשנים האחרונות בחריפות נגד מדיניות החיסונים, ובתחילת השנה אף בוטל המנוי שלו למשחקי מכללת גונזאגה בה עשה את צעדיו הראשונים בקריירה, לאחר שסירב לעטות מסיכה ביציע.

סטוקטון אף העלה בעבר טענות תמוהות למדי, לפיהן "מאות ספורטאים מתו בגלל שהתחסנו נגד קורונה". הטענות הללו הופרכו כמובן, אבל סטוקטון ממשיך להתעקש ואתמול (חמישי) צוטט כאומר דברים ברוח דומה בריאיון שהעניק לתקשורת המקומית ביוטה.

"לדעתי מספר הספורטאים שמתו לאחר שהתחסנו כבר קרוב ל-1,000. יש לי הוכחות, יש לי דף עם כל השמות שלהם. אל תתפסו אותי על המספר המדויק, אל תצטטו אותי, אבל אלו המספרים פחות או יותר. מאות ספורטאים כבר מתו בגלל זה".

כדורסלן העבר ג'ון סטוקטון. Tim Nwachukwu, GettyImages
עוד אמירה אומללה. סטוקטון/GettyImages, Tim Nwachukwu

כשהמראיין ניסה להקשות על סטוקטון וביקש ממנו לספק תימוכין לטענותיו, הוא המשיך: "קיבלתי את המידע הזה מכל מיני מקומות, כבר לפני חודשים רבים. רק עכשיו יש לי מספיק ביטחון כדי לחשוף אותו ולשתף אותו".

סטוקטון כאמור הפך מאז פרוץ נגיף הקורונה, לדובר נלהב של תנועת מתנגדי החיסונים בארצות הברית. לאחרונה הוא אף הביע תמיכה בקיירי אירווינג, שפספס משחקים רבים בעונה שעברה בשל סירובו להתחסן, ואמר: "אני גאה בו על כך שהוא מעז להביע את העמדות הללו בפומבי. מאות אלפים חושבים כמוהו ולא מעזים לומר זאת בצורה ישירה. אני יודע מה המחיר שהוא שילם, ומעריץ אותו על כך".

סטוקטון בן ה-60 נחשב כאמור לאחד הרכזים הגדולים בתולדות ה-NBA. הוא מחזיק בשיאי כל הזמנים בקטגוריות האסיסטים והחטיפות בהפרש ניכר על פני האחרים, והרזומה שלו כולל 10 הופעות באולסטאר ושתי מדליות זהב אולימפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully