וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד "ננעלה" על לורנזו בראון: "מתאים לקבוצה בצורה מושלמת"

בספרד טוענים: הבלאנקוס מתרשמים מהתצוגות של רכז מכבי תל אביב ביורוליג וינצלו את הסעיף המיוחד בחוזהו כדי להחתימו בתום העונה

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.12/ספורט1

בעוד שבוע בדיוק יתארחו מכבי תל אביב ולורנזו בראון ב"וויזינק סנטר", האולם הביתי של ריאל מדריד שעל פי דיווחים בתקשורת הספרדית - עשוי להיות גם האולם הביתי של הרכז החל מהעונה הבאה. בשבועות האחרונים דווח יותר מפעם אחת על ההתעניינות הגוברת של הבלאנקוס בכוכב מכבי תל אביב, וכעת נראה שגם מבחינת ראשי מועדון הפאר הספרדי סימני השאלה הוסרו ובראון נחשב לקונצנזוס לקראת חלון ההחתמות בקיץ.

על פי פרסומים בספרד, ריאל למעשה "ננעלה" על בראון (כזכור, מחזיק באזרחות ספרדית כך שלא יאייש מקום של זר) לקראת העונה הבאה ונחושה לנצל את סעיף השחרור המיוחד שקיים כביכול בחוזהו של הרכז במכבי תל אביב, המאפשר לו לעבור לספרד ללא תמורה בתום העונה הנוכחית. בריאל מאוכזבים מהיכולת של סרחיו רודריגס ונייג'ל וויליאמס-גוס, שספק אם ימשיכו בעונה הבאה. המועמד המועדף מבחינת הבלאנקוס לאיוש עמדת הרכז היה פקונדו קמפאסו, אבל הארגנטינאי בחר במפתיע בכוכב האדום בלגרד. לכן בראון הופך מבחינת ריאל לאופציה האטרקטיבית ביותר כעת.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב לצד ג'ון דיברתולומיאו. דני מרון
אוהדי מכבי תל אביב, תיהנו ממנו כל עד הוא כאן. לורנזו בראון/דני מרון

"האלטרנטיבה הכי טובה לקמפאסו, הוא לורנזו בראון. הוא הרכז הכי מרשים מבין המועמדים", כתבו אתמול (חמישי) באתר "Defensa Central". "לא רק בגלל היכולת הנהדרת שלו ביורובאסקט, אלא גם בזכות התצוגות שלו ביורוליג. המספרים שלו מרשימים, והוא ממשיך להשתפר ככל שהזמן עובר. בראון מתאים לריאל מדריד בצורה מושלמת, והאיכויות שלו הולמות את הערכים של המועדון - הקרבה, מנהיגות, קבוצתיות. הוא ללא ספק המועמד המוביל מבחינת ההנהלה, שהפעם לא תאפשר לו לחמוק לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully