וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.12: איסקו הוצע לסלרניטנה, בלינגהאם מתקרב לריאל

עודכן לאחרונה: 30.12.2022 / 17:38

הקשר מחפש אחר קבוצה חדשה, הבלאנקוס מוכנים לשלם למעלה מ-100 מיליון יורו ויאיצו את המגעים בינואר, מילאן תפנה לצ'לסי בנוגע למנדי, אנסו פרננדס מתקרב לצ'לסי

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 29.12/ספורט1

העברות

* סלטיק הודיעה על צירופו של שחקן נבחרת יפן טומוקי איוואטה, שמסוגל לשחק ברוב עמדות ההגנה, ונבחר אשתקד לשחקן השנה בליגה היפנית במדי יוקוהמה.

שמועות

* לפי ESPN, ריאל מדריד תהיה מוכנה לשלם למעלה מ-100 מיליון יורו עבור ג'וד בלינגהאם, והיא מקווה להאיץ את המגעים עם דורטמונד בינואר.

* לאחר שחרורו מסביליה, מחפש איסקו קבוצה חדשה. בספרד דווח כי הוצע לעולה החדשה באיטליה, סלרניטנה.

* לפי דיווחים באיטליה, מילאן תפנה לצ'לסי בנוגע לאדואר מנדי. עוד נטען כי הרוסונרי קרובים להאריך את חוזהו של אוליבייה ז'ירו עד 2024.

* לטעת העיתונאי פבריציו רומאנו, אנסו פרננדס, משחקניה הבולטים של אלופת העולם ארגנטינה ומי שנבחר לשחקן הצעיר המצטיין של המונדיאל בקטאר, הבהיר לצ'לסי שהוא מוכן להצטרף. אחרי שהסכים, הבלוז כעת נכנסים למו"מ עם בנפיקה שמצדה טוענת שתמכור אותו רק למי שתשלם את סעיף השחרור שבחוזהו של הקשר בסך 120 מיליון יורו.

* פרנק קסייה מתקשה להתאקלם בברצלונה ויכול מאוד להיות שיעזוב את קטלוניה בסך הכל חצי שנה אחרי שהגיע ממילאן בהעברה חופשית. מי שמעוניינת לצרפו היא טוטנהאם, שדווח כי הציעה עבור רכישתו 13 מיליון ליש"ט.

* בצל ההתעניינות של צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד בדקלן רייס, מאמן ווסטהאם, דייויד מויס, הבהיר: "אין שום סיכוי שהוא יעזוב אותנו בחלון ההעברות של ינואר".

* על פי דיווחים באנגליה, ליברפול רצינית מאוד בנוגע לרכישתו של מויסס קאיסדו מברייטון. המייטי רדז מוכנים לשלם 50 מיליון ליש"ט, השחפים דורשים 70 וההערכה היא שהצדדים יגיעו לעמק השווה. גם ניוקאסל בעניין של האקוודורי.

* מנצ'סטר סיטי מתקרבת לרכישתו של קשר ולס סארספילד, מקסימו פרונה. לארגנטינאי בן ה-19 סעיף שחרור בגובה 8 מיליון יורו ואלופת אנגליה החליטה להגיש הצעה - כך על פי פבריציו רומאנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן ווסטהאם, דקלן רייס. Visionhaus, GettyImages
לא למכירה בינואר. רייס/GettyImages, Visionhaus

* ז'רמי בוגה שלא הצליח להותיר חותם בתקופה שלו באטאלנטה, מועמד לכמה קבוצות פרמיירליג, ביניהן לסטר סיטי ובורנמות'. הקבוצה מברגמו מקווה למזער נזקים אחרי שרכשה אותו מססואולו תמורת 22 מיליון יורו.

* דיווח ב"דיילי מייל": מנצ'סטר יונייטד הפכה את בלם נאפולי ונבחרת דרום קוריאה קים מין-ג'ה ליעד מספר 1 שלה לעונה הבאה. לבלם בן ה-26 סעיף שחרור בחוזהו שמוערך בכ-45 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully