וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ששווה 2 נק' ושובו של "הפנדל האמריקאי"? הפרשן שהסעיר את הרשת

אלכסי לאלאס, שחקן עבר בנבחרת ארצות הברית וחלק מרשת FOX הציע שבעה חוקים חדשים לכדורגל. אוהדים קראו לו להתפטר: "תישארו בפוטבול שלכם"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 29.12/ספורט1

רק בשבוע שעבר הסתיים מונדיאל 2022, והעיניים כבר לאליפות העולם הבאה שתיערך ב-2026 בארצות הברית, קנדה ומקסיקו. לקראת הטורניר הבא, האמריקאים כבר החלו בהכנות למונדיאל הביתי השני בצפון אמריקה, והפרשן ושחקן נבחרת ארצות הברית בעבר, אלכסי לאלאס, סיפק כמה הצעות לשיפור הענף האהוב שגרמו לתגובות רבות של אוהדי כדורגל ברשת.

בציוץ בטוויטר, לאלאס העלה רשימה של שבעה חוקים שלדעתו יש להוסיף או לשנות בחוקת הכדורגל: להגדיל את מסגרת השער עצמו, להחשיב שער מחוץ לרחבה כשני שערים, במקום פנדלים לייצר תחרות בעיטות מ-35 יארדים ("פנדל אמריקאי"), לתת אפשרות להוציא כדור חוץ עם הרגל ולא רק עם הידיים, חוק הנבדל יהיה רק ב-35 היארדים האחרונים בחצי של היריבה, כל נגיעה ביד תיחשב כעבירה ולהוריד שחקן מהמגרש באופן זמני אחרי שביצע עבירה ברחבה.

הציוץ של אלכסי לאלאס

הצעותיו של הפרשן האמריקאי גררו תגובות זועמות מצד אוהדי כדורגל - "תעזוב את הכדורגל. יש לך בקושי שני רעיונות טובים. שני שערים עבור בעיטה מרחוק? תעשה לנו טוב, אתה אובססיבי לשנות את המשחק האהוב", כתב אחד המגיבים לציוץ. אוהדים אחרים קראו לו להתפטר ולאמריקאים להפסיק להתעסק ב"כדורגל האמיתי" ו-"שישארו עם הפוטבול האמריקאי שלהם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
גמר מונדיאל 2022: קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת כובש פנדל מול ארגנטינה. רויטרס
מציע לשנות את חוק הפנדל. אמבפה כובש במונדיאל 2022/רויטרס

כזכור, אחד מהרעיונות של לאלאס, בעיטות הכרעה מ-35 יארדים אשר מכונים גם "פנדל אמריקאי" היו נהוגים בליגת ה-MLS האמריקאית בעבר עד שעברו למתכונת העולמית של בעיטות הכרעה מ-11 מטרים ב-1999.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully