וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב עשויה לחזור לשלושה בלמים: "זה משחק שאין ממנו דרך חזרה"

עודכן לאחרונה: 30.12.2022 / 19:05

איינבינדר, רומראטו וארי כהן עשויים לפתוח בקישור נגד נתניה (שבת, 17:30, ספורט4). בקבוצה מבינים: הפסד יחסל את הסיכויים לפלייאוף עליון. קארצב ישוב להרכב של קוז'וך, וייר ישמור על מקומו ב-11

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

הפועל תל אביב

סלובודן דראפיץ' עשוי לחזור מחר לשחק עם שלושה בלמים במשחק הביתי במושבה. דראפיץ' בדק אתמול אופציה לשחק עם אדי גוטליב, אנטואן קונטה ואור ישראלוב או סתיו למקין כשלישיית בלמים, כאשר בן ביטון ויהב גורפינקל בכנפיים.

המאמן ערך תרגול חלקי, אך ניתן היה להבין כי במצב זה, דן איינבינדר, רומראטו וארי כהן ישחקו בשלישיית הקישור, כאשר גם עידן ורד ושלומי אזולאי נלקחים בחשבון. בהתקפה אלן אוז'בולט וקייס גאנם מקבלים את הקרדיט.

במועדון מדברים על כך שניצחון במשחק יוציא את הקבוצה לדרך חדשה, אך מנגד גם אומרים: "זה משחק שיכול להיות שאין דרך חזרה ממנו. אם ננצח נעוף למעלה, אבל אם נפסיד כבר יהיה קשה להשיג את הפלייאוף העליון. יכול להיות שלא תהיה עוד הזדמנות".

קייס גאנם הפועל תל אביב. קובי אליהו
ימשיך לקבל קרדיט בהתקפה. גאנם/קובי אליהו

מכבי נתניה

אחרי ההפסד הכואב לאלופה מכבי חיפה, תתארח מחר מכבי נתניה אצל הפועל תל אביב. בנתניה דיברו בשבוע האחרון על שיפור משחק ההגנה הקבוצתי, לאחר שהיהלומים ספגו שמונה שערים בשני הפסדי הליגה לחיפה ולבית"ר ירושלים.

מכבי נתניה תגיע מחר בהרכב חסר, כאשר מלבד איתן אזולאי המוצהב ייעדרו גם בוריס אינו שנפצע והוחלף מול האלופה מכבי חיפה וכן אביב אברהם, שהיה מתוכנן לפתוח, אך נפצע באימון הקבוצה ונותר מחוץ לסגל. לעומת השלושה האלו, יקבל מחר המאמן רן קוז'וך בחזרה את עדן קארצב שסיים לרצות עונש הרחקה ויפתח בקישור לצידו של עומרי גנדלמן. עידו וייר שהציג יכולת טובה נגד חיפה, ימשיך לפתוח בעמדת המגן השמאלי, כאשר מסתמן שכרם ג'אבר ימשיך לקבל קרדיט באגף ימין.

הרכב משוער: איתמר ניצן, כרם ג'אבר, פלאמן גלאבוב, רז שלמה, עידו וייר, עומרי גנדלמן, עדן קארצב, לירן רוטמן, אמיר ברקוביץ', פטריק טוומאסי, איגור זלאטנוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עדן קארצב, קשר מכבי נתניה. ברני ארדוב
חוזר להרכב. קארצב/ברני ארדוב

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות ב-140 מפגשים בליגה הבכירה: 46:59 להפועל תל אביב בניצחונות ועוד 35 תוצאות תיקו.

* הפועל תל אביב לא הפסידה למכבי נתניה ב-10 המפגשים האחרונים בכל המסגרות (שבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו). הניצחון האחרון של נתניה היה 0:4 בדצמבר 2019 בליגה, עם צמד של גיא מלמד ושערים של גבי קניקובסקי ויונס מלדה.

* ניצחון החוץ האחרון של מכבי נתניה על הפועל תל אביב היה 1:2 בפברואר 2019, וגם אז אירחו האדומים בפתח תקוה. סלובודן דראפיץ' אימן אז את המנצחת.

* הפועל תל אביב בלתי מנוצחת בארבעת משחקי הבית האחרונים שלה: שלושה ניצחונות ותיקו. בכל אחד מארבעת המשחקים כבשה לפחות פעמיים.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 7933

משחקי המחזור ה-16:

שבת, 15:00: בית"ר ירושלים - סקציה נס ציונה (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל תל אביב - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 18:00: בני סכנין - הפועל חיפה
שבת, 19:10: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 19:30: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב (ספורט2)

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - מכבי בני ריינה
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully