וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישול רביעי לדיא סבע, סיבאספור הפסידה לגלאטסראיי בדקה ה-95

החלוץ הישראלי המשיך לספק מספרים באחד ממשחקיו האחרונים. סיבאס נכנעה לשער דרמטי של באריס יילמאז והפסידה 2:1

תקציר: סיבאספור - גלאטסראיי 2:1/ספורט 1

דיא סבע בישל היום (חמישי) את השער של סיבאספור, שהפסידה 2:1 לגלאטסראיי במחזור ה-15 בליגה הטורקית. החלוץ הישראלי המשיך את כושרו הפנטסטי, באחד ממשחקיו האחרונים בסיבאס. הוא בישל לארדואן ישלירוט את ה-1:1 של קבוצתו בדקה ה-80, אבל באריס יילמאז כבש שער ניצחון עבור האורחת בדקה ה-95 - דקה אחרי שסבע הוחלף.

סבע הגיע לסיבאס בתחילת העונה ועד כה כבש 5 שערים ובישל 4 נוספים. על פי הדיווחים, סעיף בחוזהו מאפשר לו לעזוב תמורת כ-250 אלף יורו והיכולת שלו הביעה לכך שיש לא מעט קבוצות שיהיו מוכנות לשלם את הסכום הזה. סבע כבר הודיע למועדון בנובמבר שהוא לא מתכוון להישאר. מכבי חיפה הביעה עניין, אבל נראה שהוא יעדיף לעבור לקבוצה גדולה בטורקיה או לחזור למפרץ.

"סבע יעזוב אותנו, אין שום דבר שאנחנו יכולים לעשות בנוגע לזה", אמר מאמן סיבאספור ריזה צ'לימבאי לפני כמה ימים, "ככה החוזה שלו בנוי. זו החלטה שלו בלבד, אנחנו לא רוצים שהוא יעזוב".

דיא סבע שחקן סיבאספור חוגג שער. BSR Agency, GettyImages
5 שערים ו-4 בישולים בליגה הטורקית העונה. סבע/GettyImages, BSR Agency

סבע עזב את ישראל בינואר 2019, כשנמכר מהפועל באר שבע לגוואנגז'ו R&F הסינית. הוא שיחק במדיה קצת יותר משנה וחצי ובספטמבר 2020 - כשרקע התפרצות הקורונה בסין - עבר לאל נסאר מאיחוד האמירויות. אחרי שחוזהו הסתיים, הוא עבר לסיבאספור בסוף אוגוסט האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully