וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע לא לבד: תחרות של שירותיו של מרכוס אנטונסון

29.12.2022 / 18:15

החלוץ שכבש 20 שערים בליגה השבדית, מעורר עניין במזרח אסיה ובעיקר בהאמרבי המקומית. הקבוצה מבירת הנגב תשיג את כולן?

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 2:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

הפועל באר שבע אמנם מעוניינת בחלוץ השבדי מרכוס אנטונסון (כפי שפורסם כאן אתמול), אבל היא לא היחידה. בתקשורת המקומית טוענים שהשחקן בן ה-31 נמצא על הכוונת של קבוצות במזרח אסיה וכן של האמרבי המקומית. אנטונסון סיים את העונה בשבדיה עם 20 שערי ליגה.

האמרבי, קבוצה עם ממוצע של של 26 אלף צופים במשחקי הבית, סיימה את הליגה השבדית במקום השלישי ותשחק בעונה הבאה באירופה. החלוץ המוביל של הקבוצה הוא וטון ברישה הנורבגי, שמעורר עניין בכמה קבוצות מגרמניה, יוון ואיטליה. אם הוא יימכר, הקבוצה תחפש מספר 9 חדש ואנטונסון שסיים חוזה בוורנאמו הקטנה, הוא המועמד המוביל להחליפו.

מרכוס אנטונסון במדי מאלמו ב-2018. VI-Images, GettyImages
מבוקש. אנטונסון/GettyImages, VI-Images

הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת לא מעוניינת להקפיא עוד שחקנים זרים ולכן הבהירה לאנשי המועדון כי אם הם רוצים לצרף שחקנים זרים בחלון הקרוב, צריך יהיה להשתחרר משחקנים שנמצאים בסגל הקבוצה. להפועל באר שבע יש גם כך שני זרים מוקפאים מתחילת העונה להם משלמת ברקת את השכר. מדובר באלטון אקולטסה ובדוידה פטרוצי, שהעדיפו לא לעבור לקבוצות אחרות בארץ או בחו"ל, ולצד גיחות לישראל כדי להתאמן, הם שהו חלק גדול מהחודשים האחרונים במדינות שלהם.

ברקת לא רוצה להכניס לרשימת המוקפאים עוד שחקן ומכאן שכדי לצרף חלוץ כמו אנטונסון, יצטרך המנכ"ל גיא פרימור למצוא סידור לאחד הזרים הפחות נספרים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully