וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלשה (לא חוקית) של מירוטיץ' הצילה את ברצלונה, פנאתינייקוס הושפלה בדרבי

עודכן לאחרונה: 31.12.2022 / 17:22

כוכב בארסה כפה הארכה עם שלשת קלאץ' ב-94:99 אצל הכוכב האדום, אולימפיאקוס חגגה באואקה עם 71:95 מוחץ. אלבה ברלין חגגה אצל וילרבאן (7 לזוסמן, 3 לבלאט)

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 29.12/ספורט1

הסיבוב הראשון של היורוליג ננעל הערב (שישי) עם הדרבי היווני שבו אולימפיאקוס השפילה בחוץ את פנאתינייקוס. כאשר קודם לכן ברצלונה ניצחה אחרי הארכה את הכוכב האדום בזכות שלשת קלאץ' של ניקולה מירוטיץ' שכפתה הארכה, שלאחר מכן התבררה כלא חוקית. אלבה ברלין של זוסמן ובלאט הביסה בחוץ את וילרבאן. וירטוס בולוניה ניצחה את פנרבחצ'ה.

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ' מול שחקן הכוכב האדום בלגרד סטפן מרקוביץ'. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
שלשה מטורפת שלו הצילה את ברצלונה. ניקולה מירוטיץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

הכוכב האדום בלגרד - ברצלונה 99:94 (אחרי הארכה)

חמש שנים עברו מאז הניצחון האחרון של הסרבים על הקטלאנים. הערב, המארחים חטפו מכה קשר כשלוקה וילדוסה השחקן המצטיין שלהם נפצע כבר אחרי ארבע דקות, בעוד שפקונדו קמפאסו שחקן החיזוק הנוצץ עדיין לא נרשם ליורוליג. אלא שגם בלי שני הגארדים הארגנטינאים הנהדרים הכוכב הובילה במשך שלושה רבעים והיתה בדרך לניצחון, עד שניקולה מירוטיץ' קבר שלשה מדהימה על הבאזר וכפה הארכה, שבה הסגל העמוק בהרבה של הקטלאנים בא לידי ביטוי. יש לציין שללאחר מדיקה, הנהלת היורוליג אישרה שמירוטיץ' דרך על הקו כשקיבל את המסירה, ולכן הסל לא אמור היה להיות מאושר.

המארחת הפכה פיגור 11 אחרי הרבע הראשון ליתרון בזכות הגנה נהדרת ברבע השני והשלישי. סל של לוקה מיטרוביץ' 3:13 דקות לסיום קבע 71:79 לכוכב והיה נדמה שהמשחק הזה הוכרע. אלא ששלשות של סאנלי ואברינס הובילו לריצת 0:8 מהירה וכפו שוויון 79. כשנותרה פחות מדקה לסיום הכוכב החטיאה, אבל נמניה נדוביץ' לקח ריבאונד התקפה, סחט עבירה וקבע 79:81 מהקו כשנותרו 35 שניות לסיום המותחן. ברצלונה הלכה על קורי היגינס שהחטיא שלשה. ברצלונה עשתה עבירה מהירה על סטפן מרקוביץ', שקלע רק אחת מהקו ונתן הזדמנות לניקולה מירוטיץ' לכפות הארכה, שבה כאמור הקטלאנים ניצחו.

מירוטיץ' סיים את המשחק הזה עם 12 נקודות בלבד והיה די בינוני חוץ מהשלשלה שלו. תומאש סאטורנסקי כיכב עם 19 נקודות ו-10 אסיסטים, קורי היגינס הוסיף 15 למנצחים. מנגד, שני שחקנים בלטו הרבה מעל כל היתר. נמניה נדוביץ' להט עם 24 נקודות, אבל גם היה עם 0 מ-6 מחוץ לקשת. פיליפ פטרוסב הוסיף 24 משלו באחוזים נדירים (10 מ-14). לוקה מירטוביץ' הוסיף 18 לסרבים, שיקוו לשחק עם הארגנטינאים שלהם במשחק הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תמיר בלאט, אלבה ברלין. Boris Streubel, GettyImages
לא התלבט, אבל חגג ניצחון. בלאט/GettyImages, Boris Streubel

וילרבאן - אלבה ברלין 91:79

12 הפסדים רצופים - עם המאזן העגום הזה ומתחתית טבלת היורוליג, יובל זוסמן ותמיר בלאט הגיעו עם קבוצתם לצרפת למפגש מול וילרבאן שנעצרה במחזור האחרון אחרי שלושה ניצחונות רצופים עם הפסד לריאל מדריד. אלא שאחרי רבע ראשון של 15:27 לטובת המארחים, וילרבאן נעלמה מהמגרש ואלבה התפוצצה עם 22:32 ברבע השני וברבע השלישי כבר פתחה יתרון דו ספרתי ממנו המארחים לא חזרו. יובל זוסמן (7) ותמיר בלאט (3) לא בלטו באלבה, שקיבלה 21 נקודות מג'יילן סמית' ו-14 מיונאס ת'ימאן. צ'ארלס קאודי קלע 14 לצרפתים. נאנדו דה קולו סיים עם 10 ומאה אחוז מהשדה, אבל זרק רק שלוש פעמים לסל.

שחקן אולימפיאקוס מוסטפה פאל. Sonia Canada, GettyImages
עוד דרבי נצבע באדום-לבן פאל/GettyImages, Sonia Canada

פנאתינייקוס - אולימפיאקוס 95:71

הדרבי היווני הלוהט הפגיש שתי קבוצות במאזן הפוך ולפחות על פי המשחק הזה, המאזן ממש לא משקר. אולימפיאקוס הגיעה לאואקה ללא הקלע המוביל שלה סשה וזנקוב הפצוע, אבל קליעה ממש לא היתה הבעיה שלה בערב שבו היא מחצה את יריבתה המושבעת וקלעה לא פחות מ-53 נקודות כבר במחצית הראשונה. מוסטפה פאל עשה ככל העונה על רוחו בצבע החדיר של האדומים. אייזאה קנאן צלף ארבע שלשות (17) כשוולקאפ (12 ו-6 אסיסטים) וסלוקאס (11 ו-6 אסיסטים) מנווטים. דווין בייקון בלט מעל כולם עם 30 בצד השני. דריק וויליאמס הוסיף 14 אבל יתר השחקנים בירוק היו חלשים להחריד.

סקוטי ווילבקין, שחקן פנרבחצ'ה. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
המשבר נמשך. ווילבקין/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

וירטוס בולוניה - פנרבחצ'ה 88:92

אחרי פתיחת עונה דורסנית ומאזן 0:9, פנר החלה לקרטע עם פציעות של שחקני מפתח כמו סקוטי ווילבקין וג'ונתן מוטלי ורשמה ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים, מתוכם שלושה רצופים במשחקים האחרונים. ווילבקין ומוטלי חזרו לחמישייה של הטורקים, אבל לא מנעו הפסד וקריסה ברבע האחרון.

פנר פתחה את הרבע הרביעי ביתרון 65:68, אבל ברבע האחרון התעורר מרקו בלינלי שעם שש נקודות רצופות החזיר את היתרון למארחים. שלשה של ווילבקין קבעה שוב 73:74 לפנר, אבל ג'ורדן מיקי ובעיקר בלינלי הלוהט עם שלשה קבעו יתרון שיא של 76:86 ממנו הטורקים לא חזרו. בלינלי הוליך את האיטלקים עם 18 נקודות, רובן ברבע האחרון. ממאדו ג'ייטה הוסיף 14. ג'ונתן מוטלי בלט מעל כולם מנגד עם 26, אבל לא קיבל מספיק סיוע. ווילבקין וקלאתיס הוסיפו 12 כל אחד.

משחקי המחזור ה-17 ביורוליג:

אלבה ברלין - באסקוניה
ז'לגיריס קובנה - פנרבחצ'ה
ברצלונה - וירטוס בולוניה
באיירן מינכן - פנאתינייקוס
פרטיזן בלגרד - מונאקו
אנאדולו אפס - וילרבאן
אולימפיאקוס - מילאנו
ולנסיה - הכוכב האדום בלגרד
ריאל מדריד - מכבי תל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully