וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "כמאמנים המזוודות שלנו תמיד מוכנות, אף אחד לא יכול להבטיח לך כלום"

29.12.2022 / 10:50

מאמן מכבי תל אביב סירב להתייחס במפורש לעתידו, אבל רמז: "כמאמן אי אפשר להבטיח לך כלום. הדברים תלויים בהרבה דברים. מי יודע כמה זמן נשאר מאמן? מה היה לפניי? ולפני כן?". ייני על הטלטלה: "יודעים להתמודד עם שינויים, רוצים שאנשים יתקדמו"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 29.12/ספורט1

על רקע הדיווחים על עזיבתו הצפויה את מכבי תל אביב, ולאדן איביץ' נשאל על הנושא היום (חמישי) במסיבת העיתונאים לקראת המשחק של הקבוצה מול קרית שמונה במחזור הקרוב (שבת, 19:30, ספורט1). איביץ', שסירב לענות במפורש על ההחלטה שלו, נשאל האם לדעתו באופן כללי לגיטימי שמאמן עוזב באמצע עונה, וענה: "אלה דברים שתלויים בהרבה דברים. מאמן גם יכול להיות מפוטר. הכי טוב להישאר באותה קבוצה הרבה זמן, ולעשות את העבודה, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה, מי יישאר, כמאמנים המזוודות שלנו תמיד מוכנות, כשאתה חותם אף אחד לא מבטיח לך כמה זמן תישאר, אלה דברים שקורים בכדורגל, גם שחקנים יכולים לעזוב.

"אני כאן, אני נותן הכל, אני אוהב את הקבוצה, ובכל דקה ובכל שנייה נותן כל מה שאני יכול. כמה זמן יישאר מאמן בקבוצה, אף אחד לא יודע. מי היה לפניי? וקודם, ולפני כן? יש לי חוזה, אני כאן ואני עובד. אני לא קורא עיתונים, מכבד מה שאם כותבים, אבל אני מתרכז בעבודה שלי היומית, ונותן את המיטב, ואעשה זאת עד השנייה האחרונה. מתי היא תהיה, אני לא יודע".

לפני כן איביץ' התייחס למשחק בקרית שמונה מול ניר ברקוביץ' שפעמיים תסכל את ההצהובים, גם עם נס ציונה השנה וגם עם אום אל פאחם בגביע אשתקד: "המשחק מול נס ציונה היה מוזר, זה יכול היה להיגמר 1:10 לנו, אבל זה הכדורגל. מה שמדאיג אותי זה משחקים כמו אום אל פאחם השנה, במחצית הראשונה, שבה לא הנענו כדור, לא הגענו למצבים, לא היינו דרוכים. אבל כשאתה מחטיא ומגיע למצבים, זה פחות מדאיג, וצריך להיות חזק מנטלית ופיזית כדי להמשיך במה שעבדת עליו". על ערן זהבי: "כולם מרוצים ממנו, ולא רק כי הוא כובש, אלא מאיך שהוא מתנהג, איך שהוא מדבר עם השחקנים ומעודד אותם ומשמש דוגמה".

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ייפרד?/ברני ארדוב

שרן ייני על הדיווחים על עזיבת איביץ': "אין לזה השפעה למשחק, אנחנו מתכוננים רגיל, כמו בכל שבוע. לומדים את היריבה ועובדים על זה. אין משחק שבו אפשר 'למצמץ', כל נקודה היא חשובה, ולמעשה כל מהלך הוא חשוב, כל מטר, ואנחנו מדברים על זה ומנסים לשחק ככה.

"אנחנו מרגישים בטוחים בעצמנו. לא מתעסקים במשחק של חיפה נגד באר שבע, ובכלל לא ביריבות שלנו אלא רק בעצמנו, ומנסים לצבור נקודות ולהיות בפוזיציה טובה.

על המפגש הקודם מול נס ציונה וניר ברקוביץ': "יש משחקים כאלה שבהם הכדור לא נכנס, נקווה שהפעם זה ייראה אחרת. יש לנו הכי הרבה שערים, לא חושב שיש לנו בעיה בניצול מצבים או בעיה בהבקעת שערים. יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לכבוש ואנחנו סומכים עליהם. גם שחקני ההגנה כובשים, כמו קנדיל עם שער ניצחון בסכנין, סבוריט כובש הרבה...".

ובנוגע לאיביץ', איך מתמודדים עם הטלטלה? "במכבי תל אביב חווינו הרבה שינויים, ואנחנו מראים שאנחנו יודעים להתמודד טוב עם שינויים. אנחנו רוצים שאנשים שקשורים למועדון יילכו ויתפתחו ויתקדמו, אנחנו בעדם, ולא פוחדים מזה, וסומכים על מי שיש לנו והולכים איתם בכל הכוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully