וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת לא מוכנה לעוד הקפאה. ב"ש חייבת לשחרר כדי לצרף את אנטונסון

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 8:21

הקבוצה רוצה להחתים את החלוץ השבדי, אך הבעלים לא תשלם שכר לעוד שחקן מוקפא (בנוסף לאקולטסה ופטרוצ'י). אחד מבין אנסה, סלמאני או מרטינס יעזבו?

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 2:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

אלונה ברקת לא מעוניינת להקפיא עוד שחקנים זרים ולכן הבהירה לאנשיה בהפועל באר שבע, כי אם הם רוצים לצרף שחקנים זרים בחלון הקרוב, צריך יהיה להשתחרר משחקנים שנמצאים בסגל הקבוצה. להפועל באר שבע יש גם כך שני זרים מוקפאים מתחילת העונה להם משלמת ברקת את השכר. מדובר באלטון אקולטסה ובדוידה פטרוצי, שהעדיפו לא לעבור לקבוצות אחרות בארץ או בחו"ל, ולצד גיחות לישראל כדי להתאמן, הם שהו חלק גדול מהחודשים האחרונים במדינות שלהם. ברקת לא רוצה להכניס לרשימת המוקפאים עוד שחקן ומכאן שכדי לצרף חלוץ כמו מרכוס אנטונסון השבדי עליו פורסם כאן אתמול, יצטרך המנכ"ל גיא פרימור למצוא סידור לאחד הזרים הפחות נספרים בקבוצה.

החלוץ השבדי מרכוס אנטונסון. Nils Petter Nilsson, GettyImages
מי יפנה לו את המקום בבאר שבע? מרכוס אנטונסון/GettyImages, Nils Petter Nilsson

יוג'ין אנסה, למשל, יכול להיות אופציה טובה לשחרור, אבל הוא רוצה בשלב הזה לעזוב רק לאירופה. בני סכנין ועירוני קרית שמונה כבר הביעו בו עניין, אבל כששמע על כך, הבהיר החלוץ שהוא מעדיף לעזוב את הפועל באר שבע רק לקבוצה בחו"ל. שחקן נוסף שבא בחשבון מבחינת עזיבה הוא אנדרה מרטינס שכבר בקיץ היה מיועד לעזוב אבל התעקש להישאר ולבסוף נגרע מרשימת המתלבשים למשחקי הקונפרנס ליג. ברדה מיעט להשתמש במרטינס והוא הראשון מבין ששת הזרים שלו, שפחות נדרש בקבוצה ומכאן שגם הוא מהווה אופציה לשחרור כדי לפנות מקום לזר אחר. אפשרות שלישית לפינוי מקום היא אסטריט סלמאני שיכול בסיטואציה מסויימת אפילו לפתוח בהרכב ביום ראשון מול מכבי חיפה, אבל עדיין יכול להוות כתובת לפינוי מקום אם יימצא היעד אליו הוא יוכל לעבור בהשאלה. שלושה זרים אחרים של הפועל באר שבע: שאפי סוליימאנוב, אדריאן פאון והלדר לופס לא ברשימת השחקנים שיכולים לבוא בחשבון מבחינת המועדון לסיום ההתקשרות בחלון הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם אסטריט סלמאני, יוג'ין אנסה. רויטרס
אחד משניהם עשוי לעזוב. אנסה וסלמאני/רויטרס

היום יזכו שחקני הקבוצה ליום מנוחה ומחר ייכנסו להכנות האחרונות לקראת המשחק מול מכבי חיפה. ביומיים שעברו סבל רותם חטואל מכאבים חזקים בשרירי הבטן והוא בספק גדול מאוד ליום ראשון, אם כי יתכן שיבקש להכשיר את עצמו למשחק מול האלופה עם זריקה שתשכך את הכאבים. כזכור הקבוצה תחסר את פאון שקרע שריר וזו אבידה גדולה עבור ברדה שמאוד מחזיק מהרומני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully