וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "רוצה לשחק בקבוצה שמסוגלת להתחרות על האליפות"

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 10:07

המלך נשמע מיואש אחרי ההפסד במיאמי: "זה לא ב-DNA שלי לשחק כדורסל רק לשם הכדורסל. אני יודע מה אני יכול להביא למועדון כדורסל שיש בו את החתיכות הנכונות. אני ווינר שרוצה לנצח, נראה מה יקרה"

האם לברון ג'יימס מתחיל להתייאש מההפסדים עם הלייקרס ומחפש דרך מפלט? אחרי שקלע 27 נקודות אך קבוצתו הפסידה 112:98 אצל מיאמי האקסית, ה"מלך" סיפק כמה ציטוטים ממש לא שגרתיים ששיקפו את התסכול הגדול שלו מהעובדה שהקבוצה כבר עם מאזן של 21:14 אחרי הפסד חמישי בשישה משחקים.

"זה מה שאנחנו מסוגלים כרגע", אמר לברון שנראה די מתוסכל מהמצב, "אני לא רוצה לסיים את הקריירה שלי ברמה הזו, מהבחינה הקבוצתית. אני רוצה להיות מסוגל להתחרות על האליפות משום שאני יודע מה אני יכול להביא לכל מועדון כדורסל עם החתיכות הנכונות".

לברון ג'יימס. רויטרס
יעזוב את הלייקרס? לברון/רויטרס

לברון, שיהיה בן 38 ביום שישי, סיפק יותר מרמזים על כך שהוא רוצה להיות בקבוצה תחרותית יותר כשאמר: "אני ווינר, אני רוצה לנצח. אני רוצה לנצח כדי לתת לעצמי סיכוי להתחרות על האליפות. אני יודע שיש דרך לעשות כדי להגיע לשם, אבל לשחק כדורסל ברמה הזו רק כדי לשחק כדורסל? זה לא חלק מה-DNA שלי יותר. נראה מה יקרה בעתיד הקרוב".

הלייקרס לא נראים כרגע כמו מועמדים לזכות באליפות ואפילו להגיע לפלייאוף, בטח שלא בלי אנתוני דייוסי הפצוע. בעונתו ה-20 בליגה, לברון עדיין משחק מצוין ורושם מספרים של 27.8 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6.6 ריבאונדים למשחק. הוא גם עשוי לשבור העונה את שיאו של קארים עבדול ג'אבר כמלך הסלים בכל הזמנים, אבל לברון כמו לברון רוצה לזכות בעוד אליפות אחת לפחות אחרי שעשה זאת כבר בלייקרס, בקליבלנד וכמובן במיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully