וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול הודיעה על החתמת קודי גאקפו: "מתנה מאוחרת לחג המולד"

הכוכב ההולנדי, שהצטיין במונדיאל, עבר רשמית לאנפילד וקיבל את החולצה מספר 18, אחרי שהוצג עם מחווה לבן ארצו וחברו החדש, ואן דייק: "יהיה לי טוב להתפתח כאן, לצד שחקנים גדולים"

תקציר: אסטון וילה - ליברפול 3:1/ספורט1

חלון ההעברות של ינואר עדיין לא נפתח רשמית, אבל יש לנו כבר עסקת ענק ראשונה: קודי גאקפו, הקיצוני הנהדר של פ.ס.וו איינדהובן ונבחרת הולנד, נמכר רשמית לליברפול, כך הודיעה היום (רביעי) ליברפול, ששילמה עליו 37 מיליון ליש"ט על פי התקשורת של ליברפול (כ-41 מיליון יורו, לא כולל בונוסים).

"מאוד נרגש להיות כאן", אמר גאקפו, שהוצג כ"מתנת חג המולד" עבור אוהדי ליברפו, בדיוק כפי שהוצג בן ארצו וחברו החדש וירג'יל ואן דייק בדיוק לפני חמש שנים, "מצפה להתחיל להתאמן ולשחק במועדון המדהים הזה. במועדון הזה אוכל להראות מה אני יכול לעשות כדי לעזור לקבוצה לרשום עוד רגעים יפים, כפי שהיו לה בעבר. מבחינה אישית יהיה לי טוב להתפתח כאן כי יש פה הרבה שחקנים גדולים שאוכל ללמוד מהם".

קודי גאקפו, שחקן ליברפול. ליברפול, אתר רשמי
חיזוק אדיר. גאקפו/אתר רשמי, ליברפול

גאקפו, שכבש שלושה שערים במונדיאל עם נבחרת הולנד, יחתום על חוזה ארוך טווח בליברפול ויחזק את החלק הקדמי שלה שסובל מפציעות של שחקני מפתח כמו לואיס דיאס ודיוגו ז'וטה ונפרד בקיץ מסאדיו מאנה שעבר לבאיירן מינכן.

גאקפו נתן חצי עונה נהדרת בהולנד והוא מוביל את פ.ס.וו גם בשערים (9) וגם בבישולים (12) כשהמבשל המוביל אחריו הוא צ'אבי סימונס עם 3 בלבד. גאקפו בן ה-23 גדל בפ.ס.וו וכבש 12 שערים גם בעונה שעברה, אך העונה הוא התפוצץ עם חצי עונה נהדרת כאמור וגם היה השחקן הכי טוב במונדיאל של הולנד, שהודחה ברבע גמר המונדיאל על ידי ארגנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully